خبرهای داغ:
مسئول پایگاه حضرت زهرا(س) شهرستان بهار خبر داد

برگزاری مراسم ختم قرآن و نشست بصیرتی به نیابت از شهدای مقاومت

بهار-مسئول پایگاه حضرت زهرا(س) شهرستان بهار از برگزاری مراسم ختم قرآن و نشست بصیرتی به مناسبت دومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و به نیابت از شهدای مقاومت خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۵۴۳۳
|
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

رقیه مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، مراسم ختم قرآن و نشست بصیرتی در پایگاه حضرت زهرا(س) حوزه فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار برگزار شد.

وی عنوان کرد: بسیجیان همیشه در صحنه پایگاه حضرت زهرا(س) مجتمع مسکونی پردیس همزمان با سالگرد سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی در حرکتی خدا پسندانه مسجد و پایگاه را نظافت و غبار روبی کردند و برنامه‌های متنوع فرهنگی را از قبیل ختم چند جزء از قرآن کریم به نیت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت، مدیحه‌سرایی به مناسبت ایام فاطمیه و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و... اجرا کردند.

مسئول پایگاه حضرت زهرا(س) حوزه فاطمه الزهرا (س) بهار افزود: نشست بصیرتی نیز با موضوع راه‌های تشویق فرزندان برای نماز خواندن و مقابله و غلبه بر هوای نفس که باعث سبک شمردن نماز می‌شود، برگزار شد.

وی با بیان اینکه تکامل انسان در راستای جهاد با نفس است و این باعث سعادت مادی و معنوی انسان می‌شود، گفت: کسی که سعادت دنیا و آخرت را می‌خواهد باید سختی‌های ترک لذات دنیایی را تحمل کند و به هوای نفس غلبه کند که اگر غیر از این باشد تمایلات نفسانی، میل به انحراف و میل به گمراهی‌ها انسان را به گناه و هلاکت می‌کشاند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار