ساخت دو هزار مسکن محرومین در گیلان

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان گفت: در استان گیلان در چندسال گذشته دو هزار واحد مسکونی توسط سپاه قدس گیلان، بسیجیان و خیرین ساخته شده و این روند ادامه‌دار است.
کد خبر: ۹۴۰۵۲۸۹
|
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۶

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیح از رشت، سرهنگ احمد ابراهیمی در  آئین اختتامیه و تقدیر از عوامل اجرایی ساخت ۷۴۱ واحد مسکن مددجویی در سالن اجتماعات شهدای ناجا با بیان اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی راه جهادی و کمک به نیازمندان را به مردم آموخته‌ است، اظهار کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همواره در تمامی بحران‌ها پای کار بوده و کمک به محرومین و رفع محرومیت‌زدایی یک اصل مهم در جمهوری اسلامی می‌دانست.

وی یکی از اهداف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را کمک به نیازمندان و رفع محرومیت زدایی دانست و افزود: در استان گیلان در چندسال گذشته دو هزار واحد مسکونی توسط سپاه قدس گیلان، بسیجیان و خیرین ساخته شده و این روند ادامه‌دار است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با تأکید بر لزوم توجه به هماهنگی میان سپاه قدس گیلان و کمیته امداد انقلاب اسلامی در گیلان بیان کرد: مهمترین شعار امام راحل(ره ) در جمهوری اسلامی رفع محرمیت زدایی در کشور است و به این منظور در استان گیلان هماهنگی بسیار خوبی میان سپاه قدس گیلان و کمیته امداد انقلاب اسلامی تا رفع کامل محرومیت زدایی وجود دارد.

ابراهیمی با بیان اینکه برای ساخت هر واحد مسکن محرومین در گیلان ۵۵ میلیون تومان هزینه شده است، تصریح کرد: متأسفانه اوضاع اقتصادی کشور مساعد نیست ولی سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان همواره پای کار بوده و سپاه قدس با ساخت ۷۴۱ واحد مسکن محرومین در گیلان به معنای واقعی کلمه معجزه کرده است.

وی اقدامات محرومیت‌زدایی سپاه قدس گیلان فقط مختص گیلان ندانست و افزود: با تلاش‌های سپاه قدس گیلان، بسیج و خیرین ۸۷ واحد مسکن محرومین در سیل گلستان ساخته و با تمامی تجهیزات به مردم تحویل داده شده است.

 

ارسال نظرات