سردار احمدی:

مکتب حاج قاسم مدرسه انسان سازی است

فرمانده اسبق سپاه امام رضا(ع):گفت: به حاج قاسم سلیمانی فقط به عنوان یک انسان نباید نگاه کرد او یک مکتب و مدرسه انسان‌سازی و راه سعادت بشریت است.
کد خبر: ۹۴۰۴۸۲۰
|
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی ، سردارغلامرضا احمدی  در دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کربلای چهار و پنج که در بقعه متبرکه سید حمزه(ع) کاشمر برگزار شد افزود: سردار سلیمانی به تمام معنا سرباز ولایت بود و به این سربازی افتخار می‌کرد.

وی ادامه داد: جبهه فرهنگی دشمن تلاش می‌کند تا جوانان را از ادامه مسیر شهید سلیمانی بازگرداند و اگر همه جانبه مراقبت نکنیم دشمن خواهد توانست به اهداف خود برسد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر هم در این مراسم گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی نماد استقامت، رشادت و امیدواری برای امت اسلام بود.

سرهنگ پاسدارعلی یعقوبیان افزود: بدون شک این شخصیت بزرگ طی چند دهه گذشته تنها ابرمردی بود که توانست لشکری از جهان اسلام را در برابر استکبار و تکفیر گرد هم جمع کند.

وی اضافه کرد: مکتب حاج قاسم باید در بین جوانان ترویج شود مکتبی که اگر مورد توجه همه باشد حلال تمامی مشکلات به خصوص در مسایل اقتصادی و سیاسی خواهد بود.

گفتنی است در این مراسم پیکر یکی از شهدای گمنام تفحص شده که جزء شهدای عملیات رمضان در شرق بصره بود تشیع شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار