خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

مکتب شهید سلیمانی، جریان ساز بیداری اسلامی است

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: مکتب شهید سلیمانی، جریان ساز بیداری اسلامی و پرورش دهنده نسل محور مقاومت است.
کد خبر: ۹۴۰۴۷۱۳
|
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین و سرهنگ طاهرخانی فرمانده سپاه شهرستان البرز و حجت الاسلام عدالتی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه البرز و تعدادی از پرسنل سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز با حضور در منزل شهید عبدالله پور با خانواده شهید دیدار و از همسر وی تجلیل کردند.

حجت الاسلام معبودی در این دیدار بیان کرد: ما هرچه داریم از خون پاک شهیدان راه خدا داریم و امروز برای پاسداشت جانفشانی این شهدای گرانقدر در مسیر شهدا که مسیر حق و روشنی این باقی بمانیم.

وی گفت: مسیر شهیدان مسیر سیدالشهدا است چرا که شهدا پرورش یافته مکتب سیدالشهدا هستند. درس مکتب سیدالشهدا، ولایتمداری و پشتیبان ولایت بودن است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) در ادامه با اشاره به مکتب شهید سلیمانی بعنوان مکتب جریان ساز عنوان کرد: شهید سلیمانی از شهدای بزرگی است که به دلیل دارا بودن درجات شخصیتی والا، بعنوان الگو و اسوه برای تمام آزادیخواهان عالم معرفی می شود.

وی افزود: مکتب سلیمانی جریان ساز بیداری اسلامی و پرورش دهنده نسل محور مقاومت است و جاذبه شخصیتی این شهید گرانقدر به دلیل خلوص نیست و اخلاص در عمل است که بعنوان یک شخصیت کامل بدون وابستگی به هیچ حزب و جناحی مورد مهر تمام جهانیان قرار گرفته است.

حجت الاسلام معبودی در پایان گفت: با الگوگیری از مکتب سلیمانی، پاسداشت جایگاه رفیع شهیدان و تجلیل و دلجویی از خانواده آنان، باید جزو امور اولویت دار همه باشد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار