امام جمعه کرج :

سردار قاسم سلیمانی یک انسان تراز در عصر غیبت بود

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه سردار قاسم سلیمانی یک انسان تراز در عصر غیبت امام عصر (عج )بود، گفت: اگر بخواهیم یک انسان قواره دار و تراز در عصر غیبت را ببینیم باید به شهید سلیمانی اشاره کرد.
کد خبر: ۹۴۰۴۶۵۷
|
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی روز دوشنبه در اجتماع بزرگ سلیمانی ها که در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج برگزار شد، افزود: باید به حالات و رفتار سلیمانی در ارتباطش با مردم در ابعاد گوناگون نگاه کرد زیرا او فردی منتظر بود که فقط به یک قوم، قبیله و ملیت توجه نداشت.
وی در ادامه به اجرای شانزدهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه که پیش از برگزاری این اجتماع پرشور برگزار شد اشاره کرد و اظهار داشت: مساله مواسات و همدلی را می توان از دستورات دینی و راهنمایی های اهل بیت (ع) به دست آورد و همه باید در این مسیر گام برداریم.
وی یکی از ویژگی های شهدا را مواسات دانست و گفت: شهید سلیمانی به حدی به مردم توجه داشت که حتی فاصله کوتاه بین 2 ماموریت خود را برای خدمت به مردم می رساند.
آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه گرچه ماموریت ها حاج قاسم هم در راه خدمت به مردم بود، گفت: در جایی اگر ماموریتی داشت نگاهش فقط صرف امنیتی نبود بلکه موقعیتی برایش فراهم می شد تا به مردم خدمت کند.
وی در ادامه با اشاره به فرمایش یکی از معصومین(ع ) که فرمود نشانه شیعه سه چیز است که یکی حفظ اسرار است و یکی دیگر نیز همدردی و کمک مالی به برادرانش است.
امام جمعه کرج ادامه داد: یکی از مختصات شیعه واقعی مواسات است و اگر می خواهید یاران اهل بیت (ع) و ولی عصر ( عج) را بشناسید باید دید که اهل همدردی هست یا نه که این همدردی فقط مالی نیست.
وی با بیان اینکه انسان تراز در عصر غیبت دارای سه ویژگی است که شامل ارتباط با مردم، ارتباط با ولی فقیه و ارتباط با دشمن است، اضافه کرد: اگر در حالات شهید سلیمانی بررسی شود دارای هر سه ویژگی به صورت خاص خود بود.
نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: ما یک وظیفه داربم که اگر به خوبی انجام نشود از ما کار می کشد که هر چه داریم در راه خدا صرف کنیم وگرنه شیطان مدیریت ما را بر عهده می گیرد.
وی افزود: اهل بیت(ع)، حضرت فاطمه زهرا (س)، ولی فقیه و سردار سلیمانی همه اینگونه بودند که خود را برای خدا خرج می کردند و کسی که اینگونه باشد در همه عصرها پیروز است همانطور که حاج قاسم تمام عمر خود را در طاعت خدا انفاق کرد و مسیر و حرکتی که داشت در راه حاجات ولی خدا قدم برداشت و چون در این مسیر اخلاص داشت خدا نام او را جهانی کرد در حالیکه می خواست گمنام بماند که اکنون نه تنها ایران بلکه تمام جهان او را می شناسند.

امروز پیش از برگزاری اجتماع بزرگ و مردمی سلیمانی ها شانزدهمین مرحله رزمایش مواسات با توزیع ۴۲ هزار بسته معیشتی با ارزش ۳۳ میلیارد تومان آغاز شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها