خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین؛

مصباح ها بیدار و در جریان انقلاب هستند/ما با خروش انقلابی به میدان می آییم

سردار رفیعی آتانی گفت: مصباح ها بیدار و در جریان انقلاب هستند. علامه های انقلاب فراوان هستند. یاد آیت‌الله مصباح را در این مسیر نورانی به علت نقشی که برای انقلاب و ملت و رهبری ایفا کرد، گرامی می‌‌داریم.
کد خبر: ۹۴۰۴۶۵۳
|
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹

قزوین-به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) به مناسبت سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در مسجد ولیعصر آبیک برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه بصیرت و حوادث تاریخ‌ساز آن بیان کرد: ضمن روایت آن حوادث یادآور می‌شویم که غفلت ما در فرودگاه بغداد در نیمه شب ۱۳ دی ماه، حاج قاسم را از ما گرفت.
 
سردار رفیعی بیان کرد: اگر غفلت کنیم در کف خیابان‌ها ما را به مسلخ خواهند برد. در برهه ای از تاریخ این کشور، عده ای انقلابی نما با پوشش صحابه، مقابل امام امت و انقلاب می ایستند. اگر غفلت کنیم همه‌  دارایی ما را می‌برند و حرمی باقی نخواهند ماند.
 
وی افزود: این ملت در جهت تحقق آرمان انقلاب و جمله معروف" ما ملت امام حسینیم"  شهید حاج قاسم سلیمانی معطل نمی ماند. ما با خروش انقلابی به میدان می آییم. این ملت، یک دل و یکپارچه در خانه خدا به آنهایی که دل در گرو غرب بسته اند آدرس ۹ دی را خواهد داد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه اذعان کرد: ما به دشمن آدرس سخنرانی عمار انقلاب مصباح را خواهیم داد و می گوییم که مصباح ها بیدار و در جریان انقلاب هستند. علامه های انقلاب فراوان هستند. یاد آیت‌الله مصباح را در این مسیر نورانی به علت نقشی که برای انقلاب و ملت و رهبری ایفا کرد، گرامی می‌‌داریم.
 
سردار آتانی گفت: آنهایی که این روزها از نام حاج قاسم برای تجلیل ادبیات سیاسی خودشان استفاده می‌کنند معرفی کنیم. قاسم سلیمانی همه چیزش براساس مبانی و بیانات رهبری بود در نامه های خصوصی به فرزندانش، دختران و پسران و تمامی مردم ایران ذکر شده بود. بیشتر از منافع فرزندانش به منافع مردم می پرداخت.
 
وی یادآور شد: ماجرای کسالت نوه دوست شهیدش و رسیدگی به او دل رهبری را لرزاند. این نشان‌دهنده عدم غفلت او از مشکلات دوستان حتی در انبوه مسئولیت ها است. این سلوک فردی حاج قاسم است. کدام کار به زمین مانده شهدا و خانواده آنان را انجام داده‌ایم؟ حاج قاسم این را به ما یاداوری کرده است.
 
سردار آتانی در پایان گفت: قاسم سلیمانی در زمان و مکانی در شرایط خاص در مقابله با دشمن های متفاوت فرماندهی کرده است و با هوشمندی و توانایی حاج قاسم در عملیات‌ها  پیروز بودیم.

انتهای پیام/۱۰۱۱

ارسال نظرات
پر بیننده ها