توسط بسیج جامعه زنان سپاه بیت المقدس صورت گرفت:

برگزاری نشست روشنگری ویژه بانوان به مناسبت دهه بصیرت

بتول سرکانی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت المقدس از برگزاری نشست سیاسی به مناسبت دهه بصیرت ویژه بانوان بسیجی در محل نمازخانه بسیج جامعه زنان خبرداد.
کد خبر: ۹۴۰۴۶۳۸
|
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، بتول سرکانی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت المقدس از برگزاری نشست سیاسی به مناسبت دهه بصیرت ویژه بانوان بسیجی در محل نمازخانه بسیج جامعه زنان خبرداد.


در این نشست که با موضوع سبک زندگی اسلامی و تربیت نسل مقاوم انجام شدحجت الاسلام مخدومی با اشاره به اهمیت حماسه نهم دی گفت: ۹ دی ماه (دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت) نماد عزت و استقلال و بصیرت مردمی می‌باشد که در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد. ایشان در ادامه به ضرورت تبیین و تشریح حماسه ۹ دی و وحدت مردم انقلابی و همیشه وفادار نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل فتنه گران پرداخت.


وی اظهار داشت: رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های سردار شهید "قاسم سلیمانی" برای مقابله با نفوذ و گسترش گروه تکفیری داعش در منطقه، جهان اسلام را از بحران بزرگی نجات داد و آرامش را به منطقه بازگرداند.


اینک وظیفه ماست که این قهرمان ملی را بیشتر به نسل‌های جوان بشناسانیم و ابعاد شخصیتی این بزرگوار را در محافل و مجالس مختلف بیان کنیم تا نسل جوان در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب از راه وی پیروی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات