خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

مردم داری و خدمت به خلق راز جاودانگی شهید سلیمانی

حجت الاسلام معبودی گفت: مردمی بودن حاج قاسم مهمترین دلیل ارادت مردم به ایشان است و راز جاودانگی شهید سلیمانی و محبوبیت در بین همه مردم دنیا خدمت به همه بشریت بود.
کد خبر: ۹۴۰۴۶۰۳
|
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مراسم کمک های مومنانه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین در مصلای شهر محمودآباد، ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) و سالگرد شهید سردار سلیمانی اظهار کرد:
خدمت به مردم یکی از شاخصه های مکتب حاج قاسم بوده است. خدمت حاج قاسم نه تنها برای همه مسلمین بلکه به تمام بشریت بوده است.

وی خاطرنشان کرد: شهادت حاج قاسم، حرارت و مصیبتی است که تا ابد از دل بیرون نرود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین با بیان اینکه رمز انسان‌های بزرگ توسل به حضرت فاطمه زهرا(س) است، افزود: سردار حاج قاسم سلیمانی، سرباز ولایت و خادم مخلص مردم بود که مردمی‌بودن حاج قاسم در نظرسنجی‌ها به عنوان مهمترین دلیل ارادت مردم به ایشان بیان شد.

وی با اشاره به وصیت‌نامه‌ سردار سلیمانی و‌ ذکر نام «سرباز قاسم سلیمانی» بر مزارش آن را منجر به سرداری وی بر دل‌ها ذکر و خاطر نشان کرد: پیروی از ولایت فقیه، پیروی از امام زمان و پیامبر گرامی اسلام است و سردار سلیمانی در این مسیر به شهادت رسید.

حجت الاسلام معبودی با بیان اینکه امام علی(ع) درباره شهادت مالک اشتر فرمودند که «جهانی برای او گریستند» که دوستداران اهل بیت و اسلام ناب محمدی بودند و «جهانی از شهادت او خوشحال شدند» که معاویه و جبهه کفر بودند، اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز «عمار» و «مالک» بود که تمام عیار در حمایت از رهبری بودند و تا لحظه شهادت در کنار ایشان ایستادند و اشک‌های مقام معظم رهبری گواه بر علاقه خاص و ویژه ایشان بر سردار دل‌ها بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار