فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

جنگ ما با آمریکا تمام شدنی نیست

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: جنگ ما با آمریکا تمام شدنی نیست و انتقام خون شهید سلیمانی در طول زمان ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۴۰۴۵۷۱
|
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار حسینی در دومین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در سنندج اظهار کرد: طی چند روز گذشته برای دومین بار است که شاهد حضور آگاهانه مردم کردستان در این مراسم هستیم که نشان از بصیرت و معرفت بالای مردم ماست.


وی افزود: امردز آماده ایم تا از مقام شاخص این بزرگوار تجلیل کنیم چرا که شهید سلیمانی مجاهد و سرباز ولایت بود.


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: دین باوری، خطر پذیری، ولایت مداری، مردم باوری و انقلابی گری و استکبار ناپذیری و به شدت مومن و انقلابی از ویژگی‌های شهید سلیمانی بود.


وی افزود: امروز شهید سلیمانی یک مکتب است و همانطور که رهبری فرمودند دشمنان بیشتر از شهید سلیمانی می‌ترسند تا زمانی که سردار سلیمانی بود.


وی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی مرد میدان و مجاهد واقعی و مدافع جهان اسلام بود که با جامع نگری به مواجه با جبهه استکبار پرداخت.


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار کرد: شهید سلیمانی ارتشی مردمی و انقلابی را برای مبارزه با جریان تکفیری ساخت و این مهم حاصل اندیشه و تفکر این مجاهد بزرگ بود.


سردار حسینی تصریح کرد: جنگ ما با آمریکا تمام شدنی نیست و انتقام خون شهید سلیمانی در طول زمان ادامه خواهد داشت.


وی خاطرنشان کرد: ضربه به عین الاسد یکی از اقدامات انتقامی ما بود و امروز شاهد ایستادگی جهان اسلام در برابر جبهه استکبار هستیم و مکتب حاج قاسم سلیمانی جهانی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات