امام جمعه شهر محلات:

شهید سلیمانی مصداق آیه شریفه اشدّاء علی الکفار رحماء بینهم بود

حجت الاسلام ربانی گفت:حاج قاسم سلیمانی یکی از تربیت یافتگان مکتب تشیع بود که در راه رسیدن به اهداف متعالی ، همه وجود را در طبق اخلاص نهاد و ذره ای در پیمودن مسیر الهی دچار شک و تردید نشد .
کد خبر: ۹۴۰۴۵۱۲
|
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از محلات ، مراسم گرامیداشت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ، در  سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج محلات  برگزار شد.

حجه الاسلام ربانی در این مراسم گفت : حاج قاسم سلیمانی یکی از تربیت یافتگان مکتب تشیع بود که در راه رسیدن به اهداف متعالی ، همه وجود را در طبق اخلاص نهاد و ذره ای در پیمودن مسیر الهی دچار شک و تردید نشد . 

وی افزود : اگر بخواهیم برای آیه شریفه (( محمد رسول ا... والذین معه اشداء علی الکفار رحماء بینهم )) در عصر حاضر مصداقی عینی بیابیم بدون شک شهید سلیمانی مصداق بارز این آیه شریفه به شمار می رود . 

امام جمعه محلات در ادامه بیان کرد : در طول چهل سال اخیر که دشمنان قسم خورده انقلاب با اتخاذ روش های مختلف خصومت ، سعی در به زانو در آوردن نظام اسلامی را داشتند ، حاج قاسم سلیمانی مالک اشتر ولی فقیه بود و شمشیر برّان نظام در مواجهه با دشمنان تکفیری و غیر تکفیری به شمار می رفت .

حجه الاسلام ربانی در پایان خاطر نشان کرد: راه و مکتب حاج قاسم همیشه زنده است و اگرچه ایشان در بین ما نیست ولی خون او چشمه خروشان حق طلبی و ظلم ستیزی خواهد بود . 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار