فرمانده سپاه البرز:

انتقام خون شهید سلیمانی محو رژیم کودک‌کش صهیونیست است

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: ما هنوز به خون پاک حاج قاسم خود بدهکاریم و انتقام خود را از جنایتکاران نگرفته‌ایم، انتقام ما محو رژیم کودک‌کش صهیونیست است.
کد خبر: ۹۴۰۴۵۰۸
|
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرنگاربسیج، سردار علیرضا حیدرنیا در مراسم دومین بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران واقع در کرج با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: نزدیک دو سال است که سید شهدای مقاومت سردار سلیمانی را در بین خودمان نداریم و طی این دو سال بغض و دلتنگی ما و نفس ما با شهید عزیزمان دم خور نیست.

وی بیان کرد: دو سالی آن عزیز سفر کرده در بین همرزمان خود میهمان خداوند متعال در عرش اعلی است دو سالی است آن یار سفر کرده و مالک اشتر زمان به عنوان تکیه گاه در کنار ما دیگر نیست.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه ما هنوز بغض فرو رفته در گلوی خود را داشتیم و هنوز درد در سینه داشتیم، تصریح کرد: ما هنوز انتقام خون سردارمان را نگرفته بودیم و داغ او را در دل داشتیم و داشتیم فراموش می‌کردیم بغض و گریه‌های ولی خدا را در روز تشییع باشکوه آن سردار در عرش اعلی که ناگهان دیشب بغض ولی خدا رهبر معظم انقلاب ترکید.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب دو سال مالک اشتر خود را از دست داده است و باز نایب امام زمان (عج) دلتنگ سرباز خود است و تا نام حاج قاسم می‌آید بغض می‌کند.

سردار حیدرنیا با بیان اینکه ولی خدا در روی زمین هنوز دلتنگ سرباز و مالک اشتر خود است، خاطرنشان کرد: ما هنوز به خون پاک حاج قاسم خود بدهکاریم و انتقام خود را از جنایتکاران نگرفته‌ایم و تا انتقام او را از جرثومه فساد نگیریم آرام نمی‌شویم‌.

وی با بیان اینکه انتقام ما اخراج مفتضحانه آمریکا از من منطقه است، گفت: انتقام ما محو رژیم کودک کش صهیونیست است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز متذکر شد: اخلاص حاج قاسم سلیمانی بود که خداوند عزت و جلال را به او داد و در روز تشییع جنازه وی همه آمدند تا او و یارانش را تا عرش خدا بدرقه کنند و این امر به واسطه اخلاص این سردار سپاه اسلام بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها