رئیس شورای شهر اراک در گفتگو با"بسیج":

دفاع از مظلوم و مردم یاری ویژگی مهم سیره شهید سلیمانی بود/امنیت امروز منطقه مرهون هدایت ها و مجاهدت های این سردار آسمانی است

سید وحید میرنظامی گفت:حاج قاسم با روحیه ای بر گرفته از معنویت و اتکا به خداوند متعال تمامی نقشهای شوم دشمنان را نقش برآب کرد
کد خبر: ۹۴۰۴۴۶۰
|
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱

 سید وحید میرنظامی رئیس شورای شهر اراک  به مناسبت سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی گفت : شخصیت شهید سلیمانی به قدری برجسته و تاثیر گذار بوده است که ما به راحتی نمی توانیم ابعاد زندگی و اثربخشی ایشان را تببین و بررسی  نماییم.


وی افزود: حاج قاسم عزیز پاداش اخلاق و صداقت و حسن نیت خود را  در مسیر انتخابی اش از خدای متعال  دریافت کرد و بخاطر همین ایشان در نزد خدا عزیز بود و همگان دیدند که در تشییع این شهید بزرگوار بزرگترین تشییع و رویداد مردمی در جهان رخ داد.


وی در  ولایتمداری حاج قاسم سلیمانی و تبعیت پذیری از ولی فقیه را ویژگی برجسته ایشان دانست و گفت: در ولایت پذیری حاج قاسم شکی نیست ‌و این  ویژگی برجسته در طول حیات پر برکت ایشان همواره هویدا بود و یقینا کسی می تواند ولایت فقیه را قبول داشته باشد که قبل از آن تسلیم رضای الهی و راه و روش معصومین باشد.


میر نظامی گفت: بخش برجسته دیگر زندگی شهید سلیمانی دفاع از مظلوم و مردم یاری بود که با حضور خود در در جمع مردم این مهم را محقق می کرد و ما می بینیم عشق و ارادت مردم به این شهید عزیز امروز ناشی از  همین مردم یاری بود.

رئیس شورای شهر اراک خاطر نشان کرد: حاج قاسم با روحیه ای بر گرفته از معنویت و اتکا به خداوند متعال تمامی نقشهای شوم دشمنان را نقش برآب کرد و امروز دیده می شود امنیت امروز منطقه مرهون هدایت ها و مجاهدت های این سردار آسمانی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار