سرپرست سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:

مدیران بدون برنامه و راهكار به اتاق من نیایند

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیران این سازمان گفت: مدیران بدون برنامه و راهكار به اتاق من نیایند.
کد خبر: ۹۴۰۴۴۵۰
|
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، سید علی معتمدی‌پور در گام نخست و دقایقی بعد از تحویل حکم انتصابش، جلسه‌ای را با حضور مدیرکل امور استان‌ها، مدیران شهرستانی و ریاست پیشین این سازمان تشکیل داد تا نقطه‌نظرات آن‌ها را بشنود.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیران شهرستانی‌اش گفت: اگر من به عنوان خادم جامعه کشاورزی، وعده تحول و پیشرفت دادم دقیقا به پشتوانه نیروی انسانی متعهد و توانمند در بدنه سازمان است و به تنهایی نمی‌شود کار خاصی کرد.

معتمدی‌پور افزود: کارها در روستاها، بخش‌ها و نهایتا شهرستان‌ها انجام می‌شود و مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها در صف مقدم تولید هستند.

او بعد از شنیدن نقطه‌نظرات مدیرانش، خطاب به آنها گفت: مشکلات وجود دارد و من هم به آنها واقف هستم اما مدیری می‌تواند ادعای خدمت به مردم کند که اولا برای رفع این مشکلات طرح و برنامه داشته باشد و بعد هم در دل همین مشکلات کاری کند و خدمتی کند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد  ادامه داد: اگر بخواهیم مشکلات و موانع را بهانه کنیم و دست روی دست بگذاریم و تلاشی نکنیم، این کار را همه بلد هستند لذا انتظار من خلاقیت و هنر مدیریتی از شماست.

معتمدی‌پور با تاکید بر دو عنصر مهم در تشکیل یک تیم مدیریتی قوی و کارآمد تصریح کرد: مدیران من هم باید برنامه و طرح علمی و به روز داشته باشند و هم انگیزه، انرژی و امید به تحول و اثربخشی داشته باشند.

مدیر ارشد بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در گام دوم، به همراه معاونین و مدیران ستادی، به گلزار شهدای یاسوج رفت و ضمن زیارت قبور شهدا، با دو شهید جهادگر آرمیده در این گلزار تجدید بیعت کرد.

معتمدی در این آیین معنوی،  مکتب شهدا را چراغ راه مدیریتش در سنگر مقدس تولید و کشاورزی دانست و تاکید کرد: فرماندهان جنگ تحمیلی و یادگاران دفاع مقدس گنجینه ارزشمندی هستند که همواره ارشادات آنها را به کار خواهم گرفت‌.

وی افزود: به دنبال این هستم تا ترکیبی از تجارب پیشکسوتان جنگ و جهاد و نیروی جوانی و پرانرژی را با چاشنی تکنولوژی به روز و علمی به عنوان یک الگوی مدیریتی نهادینه کنیم تا در پایان مسئولیت خود قدمی به جلو رفته باشیم.

معتمدی‌پور، در گام سوم و در حرکتی جالب با لغو همه دیدارهای تبریک و ملاقات‌های غیرضروری شخصا به اتاق تک تک کارمندان ستادی رفت و از نزدیک پای حرف‌های آنان نشست.

مدیر تازه‌نفس جهاد کشاورزی که با صبر و حوصله به صحبت‌های همکارانش گوش می‌داد، روی انگیزه کاری و امید تاکید می‌کرد.

او همچنین در این دیدارها که یک نیم‌روز به طول انجامید، به صورت اتفاقی با ارباب‌رجوع‌ها رودرو می‌شد و صحبت‌ها، مشکلات و نارضایتی‌های آنان را می‌شنید و دستورات لازم را صادر می‌کرد.

معتمدی‌پور در پایان این دیدارها خاطرنشان کرد: همه معاونین، مدیران ستادی و مدیران مستقل برنامه‌ها، چالش‌ها و پیشنهادات خود را برای اداره واحد تحت مدیریت‌شان آماده کنند و در این هفته با هماهنگی حوزه ریاست به من تحویل دهند و از برنامه خود دفاع کنند.

سرپرست جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد بعد از آن در آیین باشکوه نماز جماعت همکاران جهادی شرکت کرد و بعد از آن در اتاق کارش پاسخگوی مراجعان شد و رسما کارش را در جهاد کشاورزی این استان شروع کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات