در بخش ارمند برگزار شد؛

نشست بصیرتی با موضوع وقایع فتنه ۸۸

به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت سکینه سلام الله علیها، بخش ارمند نشست بصیرتی سیاسی با موضوع وقایع فتنه ۸۸ و ۹ دی با حضور خواهران بسیجی این حوزه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۴۰۵۰
|
۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با ۹ دی نشست بصیرتی با حضور طلبه و کارشناس سیاسی در جمع خواهران بسیجی حوزه حضرت سکینه سلام الله علیها، بخش ارمند شهرستان خانمیرزا برگزار شد.

عبدالهی در این برنامه با اشاره به خلق حماسه  ۹ دی گفت: حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و برگ زریّن دیگری در افتخارات ملت ایران محسوب می شود.

وی افزود: حماسه ۹دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و این روز را در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز " بصیرت " تبدیل به یوم الله ماندگار کردند، حماسه ای دیگر آفریدند و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و نا امید ساختند.

کارشناس سیاسی تصریح کرد: نهم دی ماه ۸۸، روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت ها و حرمت شکنی های عده ای غافل و مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است، مردم در این روز، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند.

عبدالهی بیان داشت: در روز نهم دی ماه ۱۳۸۸،مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران بار دیگر با حضور خودجوش ده ها میلیونی مردم در تمامی شهرهای کشور به جهانیان اعلام شد.

وی ادامه داد:  حادثه ۹ دی ماه در حقیقت واکنش عمومی مردم نسبت به چالش های خیابانی و یک پاسخ " نه" به زیاده خواهی دشمنان و سربازان پیاده نظام آمریکا و اسرائیل بود.

عبدالهی در پایان تاکید کرد: سیل عظیم مردم با بصیرت، مقابل این حرکت آمریکاپسند ایستاد و بساط معترضین را درهم کوبید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار