خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بهار خبر داد

احداث ۱۶ واحد مسکن مددجویی توسط بسیج سازندگی سپاه بهار

بهار-فرمانده سپاه ناحیه بهار از احداث ۱۶ واحد مسکن مددجویی توسط بسیج سازندگی سپاه بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۳۹۹۹
|
۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸

سرهنگ مهدی هندی ورکانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار کرد: در راستای خدمت رسانی و کمک به نیازمندان با مشارکت کمیته امداد و بنیاد مسکن، همزمان با آیین کلنگ زنی ۴۰ هزار واحد مسکن مددجویی در سطح کشور، ۱۶ واحد مسکن در شهرستان بهار ساخته می‌شود.

وی تصریح کرد: این افتخار را داشتیم که در دو سال اخیر حدود ۴۵ واحد تعمیر و نگهداری و ۱۵ واحد ساخت مسکن را به اتمام برسانیم، که واحدهای ساخته شده به تعبیر مهندسین نظام کاردانی، مهندسی و بنیاد مسکن ساختمان‌های با کیفیتی در سطح استان بودند و به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی تحویل داده شد.

فرمانده سپاه ناحیه بهار ابراز داشت: امسال نیز بنا داریم این ۱۶ واحد را با همان کیفیت و با استفاده از مهندسان و اردوهای جهادی تخصصی بسیجیان به مردم فهیم شهرستان تقدیم کنیم.

وی اضافه کرد: در آیین کلنگ زنی ۴۰ هزار واحد مسکن مددجویی در سطح کشور که با حضور سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور و مسئولین استانی و شهرستانی در روستای زاغه شهرستان بهار برگزار شد تاکنون کلنگ‌زنی ۶ واحد در روستاهای زاغه، سیمین، وهنان، پرلوک و دربند زده شده و ۱۰ واحد نیز در دهه فجر کلنگ‌زنی می‌شود.

هندی‌ورکانه در ادام از توزیع ۲ هزار بسته معیشتی در راستای رزمایش کمک‌های مومنانه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در شهرستان خبر داد و گفت: این اقلام شامل برنج، روغن، مرغ،حبوبات به ارزش ۵۰۰ هزار تومان است که در آستانه سالگرد شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و شهید سلیمانی، بسته‌های معیشتی به خانواده‌های آسیب دیده از بیماری کرونا و نیازمندان اهدا می‌شود.

احداث ۱۶ واحد مسکن مددجویی توسط بسیج سازندگی سپاه بهار

احداث ۱۶ واحد مسکن مددجویی توسط بسیج سازندگی سپاه بهار

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار