حدود ۵۰۰ منزل مسکونی ‌و همچنین معابر شهر کنارک دچار آبگرفتگی شده‌اند

زاهدان/ استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تمام بارندگی ها در کنارک متمرکز شد و تاکنون حدود ۱۷۴ میلیمتر میزان بارندگی در کنارک می‌باشد که این میزان از حجم بارندگی سال ۱۳۹۸ بیشتر اعلام شده است.
کد خبر: ۹۴۰۳۹۲۳
|
۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حسین مدرس خیابانی در گفتگو با خبرنگاران؛ اظهار داشت: در جلسه ستاد مدیریت بحران استان، پیش‌بینی هواشناسی از روند متناسب بارندگی برخوردار بود اما در حین حال همه دستگاه‌های متولی به حالت آماده باش درآمدند.

وی‌افزود: تمام بارندگی ها در کنارک متمرکز شد و تاکنون حدود ۱۷۴ میلیمتر میزان بارندگی در کنارک می‌باشد که این میزان از حجم بارندگی سال ۱۳۹۸ بیشتر اعلام شده است.

رئیس ستاد مدیریت بحران استان ادامه داد: حدود ۵۰۰ منزل مسکونی ‌و همچنین معابر شهر کنارک دچار آبگرفتگی شده‌اند که شهرستان ایرانشهر به عنوان شهرستان معین همه امکانات را به کنارک و شهرهای دیگر نوار ساحلی استان گسیل داشته و شرکت آب و فاضلاب، ارتش و نیروی دریایی، سایر نیروهای نظامی و دستگاه‌های متولی در تلاش هستند، آب از سطح شهر تخلیه شود.

مدرس خیابانی بیان داشت: امروز در سطح کنارک غذای گرم بین خانوارهای درگیر آب‌گرفتگی توزیع می‌شود.

وی با ذکر این مطلب که در تلاش هستیم مردم کمترین آسیب را ببیند؛ تصریح کرد: از اوایل صبح امروز با توجه به آبگیری معابر در شهرهای جنوب به ویژه کنارک سریعا اقدامات لازم توسط شرکت آب و فاضلاب استان انجام شد به کمک شهرداریها بدون هیج حادثه و مشکلی موضوع مدیریت شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار