ملت ایران در ۹ دی سال ۸۸ اوج بصیرت انقلابی خود را در میثاق با ولایت به نمایش گذاشت

نیکشهر/ حجت الاسلام اربابی گفت: وحدت، همدلی، یکپارچگی و تبعیت از ولایت فقیه، رمز موفقیت ملت ایران است و کشورمان توانسته با تکیه بر این اصول بنیادین به قله‌های موفقیت و سربلندی برسد.
کد خبر: ۹۴۰۳۷۴۳
|
۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، حجت الاسلام والمسلمین نعیم اربابی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر باحضور در نمازجمعه اهل سنت مسجدجامع بخش تخت ملک شهرستان درسخنرانی بین الصلاتین نمازجمعه، دوازدهمین سالگرد حماسه ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را تبریک گفت.

حجت الاسلام اربابی بیان داشت: ملت ایران اسلامی در ۹ دی سال ۸۸ اوج بصیرت انقلابی خود را در میثاق با ولایت به نمایش گذاشت و بار دیگر پایبندی خود به آرمان‌های انقلاب اسلامی را ثابت نمود.

وی افزود: بصیرت کلیدواژه‌ای است که میثاق امت انقلابی با ولایت فقیه را همواره پایدار می‌سازد و باید بینش و بصیرت و انقلابی خود را همواره حفظ کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه داحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر ادامه داد: نهم دی ماه امسال که در آستانه دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و جمعی از یاران وفادارش و نیز مصادف با ایام فاطمیه(س) است با واکاوی سیره و منش آنان در می‌یابیم که ولایت مداری در مکتبشان موج می‌زند و نمونه بارز پرورش در مکتب ولایت و اطاعت پذیری از نائب امام زمان خویش بودند.

وی گفت: وحدت، همدلی، یکپارچگی و تبعیت از ولایت فقیه، رمز موفقیت ملت ایران است و کشورمان توانسته با تکیه بر این اصول بنیادین به قله‌های موفقیت و سربلندی برسد.

این مسئول در پایان تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ایران در مقاطع مختلف پایبندی خود به ارزش‌های انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران را ثابت نموده و همواره با بصیرت خود، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار