مسئول سازمان بسیج اصناف خبر داد:

اجرای گسترده پویش احسان حاج قاسم در جامعه اصناف و بازاریان کشور/ شهید سلیمانی اسوه و الگوی مدیریت موفق و جهادی در کشور است

حسن پور با گرامیداشت یوم الله ۹ دی گفت: صفحات تاریخ حیات مردم ایران زمین آکنده از افتخارات و حماسه هایی است که هریک به تنهایی برای غرور یک ملت کافیست.
کد خبر: ۹۴۰۳۴۵۸
|
۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، غلامرضا حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کل کشور از اجرای گسترده پویش احسان حاج قاسم در جامعه اصناف و بازاریان کشور خبر داد.

وی با گرامیداشت یوم الله ۹ دی افزود: صفحات تاریخ حیات مردم ایران زمین آکنده از افتخارات و حماسه هایی است که هریک به تنهایی برای غرور یک ملت کافیست. از حکمت فرزانگان گرفته تا رشادت سربداران، از علم عالمان فرهیخته تا خون های پاک بر زمین ریخته، از قطع دست تجاوزگر به خاک پاک ایران تا کورکردن چشم فتنه در قلب ایران، همگی نشان ازیک ویژگی بزرگ ملت ایران اسلامی دارد و آن هم بصیرت است.

حسن پور گفت: ملتی که همیشه عزت و شهادت را بر ذلت ترجیح داده و با وجود همه سختی ها و فشارها، تسلیم زورگویان نشده و در ورای تاریخ پرافتخار خود، انقلابی شگرف را که الگوی تمام آزادی خواهان و عدالت طلبان جهان شده، رقم زده است شایسته هزاران بار تقدیر و سپاس است.

مسئول سازمان بسیج اصناف ادامه داد: دهه بصیرت یادآور حوادثی همچون حماسه تاریخی ۹ دی روز میثاق با ولایت و سیزدهم دی ماه سالروز شهادت سردار بزرگ و پر افتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی (ره) است و نهم دی ۸۸ روزی فراموش ناشدنی بود. روزی که بصیرت رمز پیروزی ملت شد و پیوند عاشورایی امت و ولایت، برگ زرین دیگری را به تاریخ ایران عزیز افزود و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حماسه ای ماندگار نام گرفت.

حسن پور افزود: سیزدهم دی ماه سال ۹۸ که دشمن بار دیگر عجز و ناتوانی خود را در هراس ازدلاورمردان این مرز و بوم ثابت کرد و تاریخ چندین ساله انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است.

وی گفت: دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادتهای جوانمردان این خطه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفتهای هسته ای و همچنین پیشرفت های دفاعی ایران از نمونه های بارزی است که جزء هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد می باشد و در این عرصه دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند و با به شهادت رساندن فرزندان و سرداران ایران اسلامی از جمله شهادت سردار دلها سردار حاج قاسم سلیمانی (ره) سعی در خاموش نمودن شعله های استکبار ستیزی این ملت دارند اما دشمنان این را بدانند امروز همه ملت شریف ایران و همه مبارزان جبهه مقاومت، سردار سلیمانی هستند” و با شهادت این سردار الهی، آتش مبارزه نه تنها کم فروغ نشد بلکه انگیزه های جهاد و شهادت پر رنگ تر گردید.

مسئول سازمان بسیج اصناف اظهار داشت: دهه بصیرت با همه تحلیل ‌ها و بررسی ‌ها یک نکته مهم داشت و آن اینکه دشمنان نظام و انقلاب لحظه ‌ای دست از دشمنی برنخواهند داشت، لذا باید با بصیرت و درک انقلابی و حضوری مداوم با نگاه به سرچشمه معارف ولایت و رهبری راه را همچون گذشته ادامه دهیم تا کشتی نجات ملت ‌ها را با گذر از طوفان ‌ها وموج‌ های خطرناک به ناخدای اصلی آن ،حضرت بقیه ‌الله ‌الاعظم (عج) بسپاریم.

حسن پور ضمن تسلیت دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و ادای احترام به مقام شامخ آن شهید والا مقام و گرامیداشت حماسه ۹ دی ماه که یادآورحضور آگاهانه ملت مسلمان ایران در خلق این حادثه تاریخی می باشد افزود:  از درگاه خداوند متعال برای ملت قدردان ایران اسلامی و رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ‌ای (مد ظله ‌العالی) موفقیت و سربلندی مسئلت داریم.

مسئول سازمان بسیج اصناف، بازارایان و فعالان اقتصادی کل کشور شهید سلیمانی را اسوه و الگوی مدیریت موفق و جهادی در کشور دانست و گفت: به مناسبت دومین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش من جمله مراسم های ذیل برگزار خواهد شد:

روز ۱۵ دی ماه در سر مزار شهید سلیمانی در کرمان با حضور ۷۰ نفر از چهره های برجسته و پیشکسوتان جامعه بزرگ اصناف و بازاریان.

افتتاح پروژه های کارآفرینی و اشتغال در چند رسته اصناف تولیدی در جهت پویش اشتغال و کارآفرینی با هدف جهاد کارآفرینی در کشور.

اجرای مراسم بزرگداشت دومین سالگرد سردار دلها و یاران شهیدش در مسجد امام خمینی(ره) بازار تهران با حضور هیئت رئیسه اتاق اصناف تهران، هیئت امنای بازار، روسا و هیئت مدیره اتحادیه ها، جامعه انجمن اسلامی اصناف و شرکت آحاد بسیجیان و کسبه شریف و ولایتمدار بازار در  محل مسجد امام خمینی(ره) بازار تهران در روز  یکشنبه ۴۰۰/۱۰/۱۲ ساعت ۱۰ صبح از جمله مهمترین برنامه های مهم بسیج اصناف در این هفته پیش رو است.

ارسال نظرات