به همت یزدی خواه نماینده مردم در مجلس، شهرک صنعتی شمس آباد جان تازه ای خواهد گرفت

شهرک صنعتی شمس آباد به خطوط ریلی کشور متصل می شود

سیدعلی یزدی خواه نماینده مردم تهران، ری، شمیران، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با خبرگزاری های رسمی کشور گفت: با هماهنگی های صورت گرفته شهرک صنعتی شمس آباد به خطوط ریلی کشور متصل می شود.
کد خبر: ۹۴۰۳۴۴۶
|
۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷

  سیدعلی یزدی خواه در نشست خبری  با خبرگزاری های رسمی کشور( فارس، بسیج، مهر، ایرنا، ایسنا،تشنیم، برنا، تهران نیوز و ایکنا) گفت: به منظور ایجاد بستر حمل و نقل ارزان قیمت و تسهیل در رفت و آمد نیروی کار شهرک صنعتی شمس آباد به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه، با هماهنگی های صورت گرفته این شهرک به خطوط ریلی کشور متصل می شود.

 عملیات عمرانی راه دوم دسترسی شهرک شمس آباد به آزاد راه تهران ـ قم آغاز شده و به زودی به بهره برداری خواهد رسید و موجب کاهش ترافیک صبحگاهی خواهد شد.

همچنین  احداث پست سوم برق، انتقال پساب از تصفیه خانه اسلامشهر به شهرک صنعتی شمس آباد و ایجاد زیر ساخت های حمل و نقلی از جمله اقداماتی است که برای این شهرک در نظر گرفته ایم.

 هم اکنون 40 هزار نفر نیروی کار در شهرک صنعتی شمس آباد مشغول کار هستند و اگر زیر ساخت های لازم در این شهرک ایجاد شود ظرفیت اشتغال آن به 100 هزار نفر خواهد رسید.

 

ارسال نظرات