بیانیه سازمان بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ۹ دی روز بصیرت

سازمان بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ۹ دی روز بصیرت بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۰۳۱۴۴
|
۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، متن بیانیه به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
نهم دی ماه جشن ولایتمداری مردم ایران و بروز زیباترین تصاویر و جلوه‌های بصیرت،‌ ولایتمداری و دشمن‌شناسی به ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و دوستداران انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت باد. در این روز بزرگ ملت با بصیرت ایران اسلامی توانستند نقشه‌های شوم دشمنان را نقشه بر آب سازند. نهم دی‌ماه ۱۳۸۸ یوم‌اللهی بود که باعث شد نقشه استکبار به سرکردگی آمریکا، انگلیس، فرانسه و غیره که توسط فتنه گران داخلی برای براندازی انقلاب اسلامی در حال انجام بود برملا گردد و شعار «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» با حضور مردم همیشه درصحنه به واقعیت تبدیل شود. این حضور مردم و خلق حماسه ۹ دی مصداق آیه «إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم» بود.
حماسه نهم دی پاسخ دندان‌شکن و تلافی‌جویانه‌ای بر پیکره وجودی فتنه‌گرانی بود که کشور اسلامی ایران را با توطئه و توهم تقلب در انتخابات به لبه پرتگاه برده و باعث شدند بدنه ایران عزیز و مقتدر جراحت و خونی شده و با بهانه دادن به دشمنان قسم‌خورده باعث تحریم‌های ظالمانه، کشته شدن انسان‌های بی‌گناه، شکستن و آتش‌سوزی بانک‌ها و اموال عمومی و غیره دچار گناه نابخشودنی گردند.
ما اساتید بسیجی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت این روز بزرگ بار دیگر با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بیعت کرده و به دستگاه‌های نظارتی و امنیتی هشدار می‌دهیم مانند همیشه هوشیار باشند و از وقوع فتنه‌های احتمالی که ممکن است از سوی دشمنان خارجی و فتنه گران داخلی به بهانه های مختلف برنامه‌ریزی شود، جلوگیری کنند و امیدواریم که شاهد پیروزی و سربلندی ملت عزیز ایران اسلامی در تمام میادین باشیم و راه شهدای انقلاب اسلامی بویژه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی را با قدرت ادامه دهیم .
والعاقبه للمتقین

سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال نظرات
آخرین اخبار