خبرهای داغ:

نیروی انسانی، تخصص و تعهد لازمه مدیریت در دانشگاه‌های علوم پزشکی

شاهرود_مدیر کل دفتر بازرسی ارزیابی، عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:نیروی انسانی، تخصص و تعهد لازمه مدیریت در دانشگاه‌های علوم پزشکی است.
کد خبر: ۹۴۰۲۹۷۵
|
۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴

نیروی انسانی، تخصص و تعهد لازمه مدیریت در دانشگاه‌های علوم پزشکیبه گزارش خبرنگار بسیج، علیرضا رحیم نیا در آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در تالار پورسینای این دانشگاه اظهار کرد:نیروی انسانی، تخصص و تعهد لازمه مدیریت در دانشگاه‌های علوم پزشکی است.
مدیر کل دفتر بازرسی ارزیابی، عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ با اشاره به اینکه در قبال مسئولیتی که در دانشگاه‌های علوم پزشکی به ما سپرده شده باید محتاط باشیم، افزود: ضروری‌ترین اقدامات مدیریت در دانشگاه علوم پزشکی استفاده از نیروی انسانی است که با وجود بهترین امکانات اگر کمبود این نیرو احساس شود عملا کاری انجام نخواهد گرفت.
نیروی انسانی، تخصص و تعهد لازمه مدیریت در دانشگاه‌های علوم پزشکیامام جمعه شاهرود نیز در این مراسم گفت:دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی خدمات ارائه می‌دهد، این در حالی است که شهروندان ۲ استان خراسان رضوی و گلستان نیز از خدمات این دانشگاه بهره می‌برند.
حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی با بیان اینکه مسوولان وزارت بهداشت با توجه به این شرایط باید حمایت‌های بیشتری از این دانشگاه کنند، گفت: دکتر چمن در طی ۲ سال گذشته با یک تفکر جهادی به اهداف بزرگی رسیدند و ما نیز در بخش مردمی و بهداشتی همکاری نزدیک و جانانه‌ای داشتند.
او گفت: به عنوان یک وظیفه شرعی در کنار دانشگاه به مردم خدمت کردیم.
نیروی انسانی، تخصص و تعهد لازمه مدیریت در دانشگاه‌های علوم پزشکیمعاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان نیز گفت:جامعه درمان در این دوران سخت کرونا مثل باران باریدند و این لکه سیاه را از روی این کشور پاک کردند.
علیرضا شریفی نژاد افزود: در این دوران مدافعان سلامت، بسیج و سپاه کمک کردند تا با حداقل تلفات در خدمت مردم باشیم.
او تصریح کرد: بیماری کرونا در عرصه‌ها مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی لطمات زیادی زد، سرمایه‌گذاری‌ها و زیرساخت‌ها با تلاش شما در این جنگ اقتصادی حمایت شد.
شریفی نژاد تاکید کرد: شاهرود دارای پتانسیل‌های بسیاری است که می‌تواند موجب رشد استان شود.
نیروی انسانی، تخصص و تعهد لازمه مدیریت در دانشگاه‌های علوم پزشکیابوطالب جلالی فرماندار ویژه شهرستان شاهرود هم گفت:طرح شهید سلیمانی که به همت بسیجیان انجام شد کمک شایانی به کادر درمان کرد و امروز ما دغدغه‌ای بنام واکسن در کشور نداریم.
او دکتر شیبانی را انسان عالم که سال‌ها در کنار مردم شاهرود است برشمرد و گفت: امیدواریم به واسطه علاقمندی و تعهد ایشان شاهد اتفاقات خوبی در ادامه تلاش دکتر چمن باشیم.
در این مراسم از زحمات دکتر چمن تقدیر و دکتر شیبانی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار