معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان :

طرح شهید سلیمانی با تمرکز بر پیشگیری، سلامت جامعه را تحقق بخشید

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: با توجه به ورود سویه جدید کرونا به کشور و استان ، طرح حاج قاسم سلیمانی در مقابله با ویروس کرونا مجدد در هرمزگان فعال خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۰۲۸۶۳
|
۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان، علی رئوفی  در نشست شورای پدافند غیرعامل هرمزگان که با حضور معاونان سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد، اظهار داشت: وجود سویه جدید کرونا در هرمزگان ، وضعیت استان را بسیار شکننده کرده و در این شرایط ، ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی دوچندان شده است.

وی خاطرنشان کرد: طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یک طرح محله و مسجد محور با همکاری خانواده‌ها و آحاد جامعه است و مهمترین مسئله در این طرح بیماریابی و تمرکز بر پیشگیری است.

رئوفی در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به موقعیت استراتژیک هرمزگان، گفت: با توجه به موقعیت حساس استان در بخش های مختلف به ویژه اقتصادی رعایت امور مربوط به پدافند غیرعامل از اهمیت بسزایی برخوردار است و پایش، نظارت و مراقبت از بخش های مختلف مطابق با اصول پدافند غیرعامل برای به حداقل رساندن تهدیدات و خطرات بسیار مهم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: انجام بخش مهمی از صادرات و واردات کشور و همچنین ترانزیت کالا از استان به اقصی نقاط جهان اهمیت رعایت مسائل مربوط به پدافند غیرعامل را دو چندان کرده است.

وی با اشاره به هشدارهای سازمان هواشناسی در خصوص وقوع بارندگی های سهمگین در هرمزگان، گفت: با توجه به صدور هشدار نارنجی سازمان هواشناسی و احتمال صدور هشدار قرمز در صورت تغییر شرایط جوی ، تمام دستگاه های اجرایی با بسیج امکانات آمادگی کامل را برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از باران را داشته باشند تا استان شاهد کمترین خسارت باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار