خبرهای داغ:

شاهرود و میامی آماده استقبال از شهدا/جزئیات برنامه ها

شاهرود_معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود از آمادگی شهرستان شاهرود و میامی برای استقبال از ۳ شهید گمنام و یک شهید شناسایی شده خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۲۷۷۸
|
۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۸

شاهرود و میامی آماده استقبال از شهدابه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی در جلسه هماهنگی استقبال از چهار شهید تازه تفحص شده در شهرستان شاهرود اظهار کرد: یک شهید با نام و از شهدای ارتش جمهوری اسلامی است که ۱۲ دی با استقبال مردم وارد شهرستان می‌شود و ۱۳ دی همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی به خاک سپرده خواهد شد.
او افزود: سه شهید گمنام دیگر نیز چهاردهم دی مراسم استقبال از آن‌ها انجام و یک شهید گمنام برای خاکسپاری غروب چهاردهم دی به میامی اعزام و روز پانزدهم در بیارجمند منتقل می‌شود و همزمان در ۱۶ دی ماه سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) ۳ شهید گمنام در بیارجمند و شاهرود تشییع و در گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم و قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار و بیارجمند آرام خواهند گرفت.
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌های اجرایی در راستای بزرگداشت شهدا پای کار هستند، بر هماهنگی و تعامل و همکاری بیش از پیش دستگاه‌ها در این راستا تاکید و بر فضاسازی شهرستان و اطلاع رسانی عمومی برای برنامه شهدا تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار