مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در گفتگو با بسیج:

تبیین حقیقت حماسه ۹ دی یک وظیفه دینی است / هادیان سیاسی به دنبال تحول آفرینی در جامعه باشند

ساری-حجت الاسلام رعایتی افزود: تبیین حقیقت حماسه 9 دی ماه که در آستانه این ایام الله قرار داریم ، وظیفه دینی است.
کد خبر: ۹۴۰۲۷۱۳
|
۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، نشست های تخصصی بصیرتی و سیاسی به مناسبت دهه بصیرت با حضور حجت الاسلام رعایتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا نمایندگی و مدیران سیاسی نواحی  ظهر امروز در ستاد برگزار شد.

تبیین حقیقت حماسه ۹ دی یک وظیفه دینی است / هادیان سیاسی به دنبال تحول آفرینی در جامعه باشند

حجت الاسلام رعایتی در حاشیه این همایش در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، ضمن تسلیت ایام فاطمیه  و نیز گرامیداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم و دهه بصیرت، با اشاره به نشست تخصصی هادیان سیاسی ، گفت: نشست های تخصصی بصیرتی  برای هادیان سیاسی به منظور تبیین افکار سیاسی جامعه و آحاد بسیجیان برگزار می شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا افزود: موضوعات مختلف داخلی و خارجی دراین نشست ها مورد بررسی و تبادل نظر قرار میگیرد تا بتوان پاسخگوی افکار عمومی در مسائل بصیرتی و سیاسی بود.

حجت الاسلام رعایتی در ادامه با اشاره به جهاد تبیین خاطرنشان کرد: هادیان سیاسی با تبیین مسائل در زمینه های مختلف فرهنگی،اجتماعی و ...سبب تحول خواهی و تحول آفرینی در اذهان جامعه باید باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در پایان سخنان خود افزود:تبیین حقیقت حماسه 9 دی ماه که در آستانه این ایام الله قرار داریم ، وظیفه دینی است تا آن حماسه بزرگ را که بفرموده رهبر معظم انقلاب که فتنه 88 ناشی از یک بیماری بود که با اقدامات سیاسی و امنیتی قابل دفع شدن نبود، و به یک حضور عظیم مردمی نیاز داشت؛مردم با حضورشان در صحنه خلق کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار