همزمان با سالروز رحلت آیت الله مصباح یزدی دو هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع میشود

سهیلی گفت: در آستانه سالگرد ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی (ره) بیش از دو هزار غذای گرم تهیه و بین نیازمندان و ایتام مناطق محروم کشور توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۰۲۵۶۴
|
۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲

مهرشاد سهیلی در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان،  با گرامیداشت اولین سالگرد حضرت آیت الله مصباح یزدی (ره) گفت: برخی افراد خصوصیاتی دارند که بزرگداشت آن‌ها صرفاً تکریم یک فرد نیست بلکه بزرگداشت شخصیت، اندیشه‌ها و آثار آنهاست.

وی افزود: معمولاً مراسم بزرگداشت این افراد از این جهت گرفته می‌شود که از ویژگی‌های آن‌ها که قابل الگوبرداری و درس گرفتن هستند، بهتر استفاده کنیم و اگر درباره علامه مصباح هم صحبتی می‌شود بهتر است بیشتر روی این ویژگی‌هایی که برای ما قابل استفاده است تمرکز کنیم.

مهرشاد سهیلی ایلامی خاطر نشان کرد: در آستانه سالگرد ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی (ره) بیش از دو هزار غذای گرم تهیه و بین نیازمندان و ایتام مناطق محروم کشور توزیع خواهد شد.

پیشتر حضرت علامه مصباح یزدی کتاب ستاره ای از غرب مهرشاد سهیلی را رونمایی کرده بود که همزمان با رحلت آن عالم بزرگ سرود مصباح ولایت با هدف بزرگداشت علامه مصباح از سوی قرارگاه جهادی حضرت مهدی (عج) تهیه و رونمایی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار