عزم راسخ سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح برای احیای جنگل های زاگرس

با تلاش سازمان بسیج کشاورزی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تعداد ۳۰۰۰ بذر بلوط جهت تهیه نشا در گلدان کشت و در خزانه پرورش و در زمان و مکان معین به دل طبیعت باز گردانده خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۰۲۵۱۸
|
۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد،سروان پاسدار ستار غلامی گنجه مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان گفت: با توجه به قطع بی رویه جنگل های بلوط زاگرس که در طی سال های اخیر به دلیل جاده سازی، آتش سوزی مراتع و جنگل ها، آفات و بیماریها و.... بسیجیان این سازمان را بر آن داشت تا در راستای حفاظت و احیای پوشش سبز زاگرس به ویژه درختان بلوط دست به کار شوند.
غلامی افزود: اجرای این پویش در طی دو مرحله عملیاتی و اجرایی شد که در مرحله نخست که در اول آذر ماه ۱۴۰۰ صورت پذیرفت تعداد ۲۰هزار بذر بلوط در سطح استان به صورت مستقیم در دل طبیعت کشت شد و در این مرحله هم تعداد ۳۰۰۰ بذر بلوط جهت تهیه نشا در گلدان کشت و در خزانه پرورش و در زمان و مکان معین به دل طبیعت باز گردانده خواهد شد.

عزم راسخ سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح در احیای جنگل های سبز زاگرسعزم راسخ سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح در احیای جنگل های سبز زاگرسعزم راسخ سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح در احیای جنگل های سبز زاگرسعزم راسخ سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح در احیای جنگل های سبز زاگرسعزم راسخ سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح در احیای جنگل های سبز زاگرسعزم راسخ سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح در احیای جنگل های سبز زاگرسعزم راسخ سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح در احیای جنگل های سبز زاگرسعزم راسخ سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح در احیای جنگل های سبز زاگرسعزم راسخ سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح در احیای جنگل های سبز زاگرسعزم راسخ سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح در احیای جنگل های سبز زاگرس

ارسال نظرات