فراخوان دومین دوره جشنواره بسیج سازندگی و گروه های جهادی استان زنجان

زنجان_مسئول سازمان بسیج سازندگی استان زنجان از انتشار فراخوان دومین دوره جشنواره بسیج سازندگی و گروه های جهادی این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۲۴۱۳
|
۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵

سرهنگ فرشاد پیری در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان اظهار کرد:به پاس قدردانی از اقدامات و خدمات متنوع و ارزشمند گروه های جهادی، دومین جشنواره بسیج سازندگی و گروه های جهادی استان به یاد سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی در زنجان برگزار می شود. 

 

فراخوان دومین دوره جشنواره بسیج سازندگی و گروه های جهادی استان زنجان

وی با اشاره به اینکه این جشنواره با یاد و گرامیداشت سردار دلها (سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی) برگزار می گردد،تصریح کرد: در تمام تولیدات رسانه ای جشنواره، این مهم رعایت شده است.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه جشنواره مذکور در قالب عکس و خبر برگزار می شود،تصریح کرد:علاقمندان میبایست آثار خود را حداکثر تا پایان دی ماه سال جاری ارائه نمایند. 

 

پیری ادامه داد: اطلاعات بیشتر و نحوه ارسال آثار در کانال های روبیکا (https://rubika.ir/jahadgaran_znj) و ایتا (https://eitaa.com/jahadgaran_znj) قابل دسترسی است.

 

این مسئول با اشاره به اینکه طبق برنامه ریزی های انجام شده، آیین پایانی این جشنواره در بهمن ماه امسال برگزار و به ارسال کنندگان آثار برتر ، هدایایی اهدا خواهد شد، گفت:علاوه بر آثار برتر، از گروه های جهادی شاخص هر شهرستان، خیرین پروژه های محرومیت زدایی و کارآفرینان برتر نیز تجلیل خواهد شد.

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار