امام‌جمعه شهرستان بردسکن یادآور شد:

حضور آگاهانه مردم در 9 دی بساط فتنه گران را درهم پیچید/دشمن با جنگ نرم به دنبال دلسردی مردم از مسئولان است

امام‌جمعه شهرستان بردسکن یادآور شد: حضور آگاهانه و زمان‌شناسی مردم در 9 دی 88 بساط فتنه گران را درهم پیچید و ملت عزیز ایران اسلامی در دفاع و حمایت از نظام و امامین انقلاب حماسۀ دیگری را خلق کردند.
کد خبر: ۹۴۰۲۲۷۰
|
۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در بردسکن، حجت‌الاسلام علی‌اصغر امینی با گرامیداشت 9 دی‌ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به مؤلفه‌های بصیرت از منظر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: 9 دی‌ماه به‌عنوان یوم‌الله است و باید همه‌ساله این روز باشکوه خاصی گرامی داشته شود.

وی حضور آگاهانه و زمان‌شناسی مردم در 9 دی سال 88 که بساط فتنه گران درهم‌پیچیده شد را از مؤلفه‌های مهم بصیرت افزایی برشمرد و بیان کرد: حقیقت ملت عزیز ایران اسلامی در همه عرصه‌ها به‌موقع در دفاع و حمایت از نظام و امامین انقلاب حماسۀ دیگری را خلق کردند.

 وی با توجه به فرارسیدن 13 دی‌ماه سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی افزود: می‌طلبد مراسم دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها در قالب یک ستاد مردمی باشکوه خاصی در شهرستان نیز برگزار شود.

امام‌جمعه بردسکن در بخش دیگری از مطالبش به مشکلات معیشتی و اقتصادی در جامعه اشاره کرد و از مدیران اجرایی کشور خواست در رسیدگی و رفع مشکلات مردم و برآورده شدن نیاز آن‌ها از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

 حجت‌الاسلام امینی بابیان اینکه دشمنان به‌ویژه استکبار جهانی به دنبال ضربه زدن به‌نظام به‌ویژه جوانان و نوجوانان است، تصریح کرد: امروز دشمنان تمام تلاش خود را بکار گرفته‌اند که از طریق جنگ نرم مردم را به آینده ناامید کنند و اعتقادات مردم را تضعیف و آن‌ها را نسبت به مسئولان دلسرد کنند.

 وی بابیان اینکه دشمنان تلاش می‌کنند اراده خود را بر اراده کشور و مسئولان غلبه دهند، گفت: ما باید اولویت‌های اصلی نظام را گم نکنیم و با اتحاد و همدلی مصمم‌تر باشیم تا دشمنان نتوانند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

وی با قدردانی از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در حمایت از مطالبه منطقی و بر حق مردم مبنی برداشتن یک کرسی نمایندگی مستقل در مجلس شورای اسلامی گفت: در این رابطه جمعی از فرهیختگان و دلسوزان شهرستان با تهیه طوماری زمینه اولیه این مهم را در شهرستان زدند و نماینده مردم نیز خود این طومار را امضاء کرد.

امام‌جمعه بردسکن بابیان اینکه لازمه یک مطالبه گری، منطقی و قانونی بودن آن است گفت: مردم شهرستان بردسکن در همه صحنه‌های انقلاب عشق و ارادت خود را به‌نظام و رهبری اعلام کرده‌اند و هیچ‌وقت اجازه نمی‌دهند که از این مطالبه گری برخی افراد فرصت‌طلب سوءاستفاده کنند.

حجت‌الاسلام امینی یکی از پارامترهای مهم و تأثیرگذار در تحقق این مهم را بحث جمعیت دانست و از خانواده‌ها خواست نسبت به افزایش جمعیت شهرستان از هم‌اکنون اقدام کنند تا سال آینده شاهد افزایش جمعیت شهرستان باشیم.

وی وضعیت محورهای مواصلاتی شهرستان بردسکن را نامناسب دانست و گفت: متأسفانه طی 10 سال گذشته تاکنون 250 نفر از همشهریان و هم‌وطنان عزیزمان در محورهای این شهرستان براثر تصادف جان خود را ازدست‌داده‌اند که اکثراً نیز جوان بوده‌اند.

 وی از مسئولان کشوری و استانی خواست برای یک‌بار هم شده است به‌صورت زمینی به این شهرستان سفر کنند تا از نزدیک در جریان وضعیت جاده‌ها قرار بگیرند.

 امام‌جمعه بردسکن با قدردانی از نیروهای پلیس راهور و پلیس‌راه خواست در جریمه کردن با مردم مدارا و با رأفت و مهربانی با آن‌ها برخورد کنند.

وی با توجه به فعالیت 3 داروخانه در حاشیه میدان مرکزی بردسکن و پارک کردن خودروها در این میدان از مردم خواست با توجه به اینکه پارک کردن در دور میدان ممنوع است و مشمول جریمه می‌شوند از متولیان حوزه بهداشت و درمان خواست نسبت به فعالیت این 3 داروخانه در دیگر خیابان‌های شهر تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار