خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین؛

نسل جوان، خواهان بصیرت انقلابی است/ اتحاد گروه های مجاهد جهان، زیر پرچم مکتب سلیمانی محقق شد

معاون سیاسی استاندار گفت: سخنرانان باید اطلاعات به روز و دقیق خود را در جهت اهمیت بسزای این ایام  به آحاد ملت و مخصوصا به نسل جدید انتقال دهند.
کد خبر: ۹۴۰۲۲۵۹
|
۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، منوچهر حبیبی، معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین در دیدار با مسئولان سازمان ها و ادارات استان قزوین و به مناسبت دهه بصیرت و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: ۹ دی، روز بصیرت، آگاهی و دشمن شناسی و ولایت‌پذیری مردم است. مردم عزیزمان در این روز به تبعیت از ولی فقیه و رهبرشان به صحنه آمدند و حق از باطل تشخیص داده شد.

وی افزود: لازم است اهمیت این روز بیشتر تبیین و بازگویی شود و سخنرانان اطلاعات به روز و دقیق خود را به آحاد ملت و  مخصوصا به نسل جدید انتقال دهند تا ابعاد گوناگون این موضوع به روشنی شناخته شود.
 
حبیبی یادآور شد: درباره وجه تسمیه سردار سلیمانی هرچه که بگوئیم باز حق مطلب ادا نخواهد شد.ایشان امید یک مکتب بود که دنیا تشنه‌ آن است. فرمانده دلاوری با این شاخصه های اخلاقی را دنیا کمتر برخورد دیده است.

معاون سیاسی استاندار اذعان کرد: قدرت جاذبه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مثال زدنی است. اتحاد و در کنار هم قراردادن کشورهای عراق، سوریه، لبنان و سایر گروههای مجاهد از اقصی نقاط جهان کار هرکسی نیست و بسیار با عظمت است.

وی گفت: حاج قاسم سلیمانی، مبتکر هلال مقاومت بود. هلالی که مانع تکه تکه شدن خاورمیانه و خنثی شدن نقشه‌های دشمن شد. استکبار و دنیای غرب برای تکه تکه شدن خاورمیانه تلاشهای زیادی کردند. انشاءالله که این هلال مقاومت روز به روز گسترده تر شود.

معاون سیاسی استاندار یادآور شد: تمامی فرماندهان و مقامات ارشد نظامی دنیا به قدرت فرماندهی حاج قاسم سلیمانی در تجمیع و اتحاد فرماندهان ارشد چند کشور دنیا زیر چتر خود اذعان داشتند.

وی اظهار کرد: یکی از رسالت های مهم دستگاه های اجرایی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است. فرهنگی که به عنوان یک فرهنگ والا، رمز پیروزی بود. حفاطت، حراست و ترویج از این فرهنگ والا بر همه افراد خصوصا دستگاههای اجرایی واجب است.

معاون سیاسی استاندار در پایان گفت: فضای شهر متناسب با این ایام آذین بندی می‌شود. البته نباید از تبلیغات در فضای مجازی غافل شویم. دستگاه های فرهنگی به طور جدی در این امر باید دست به کار شوند و فعالیت کنند. همچنین باید برنامه های این ایام به طور مناسب در صدا و سیما و تمامی ارگان ها اطلاع‌رسانی شود.

کد۱۰۱۱

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار