استاندار چهارمحال و بختیاری؛

رونق در ساخت و ساز ایجاد اشتغال می کند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: رونق در ساخت و ساز، علاوه بر حل مشکل تأمین مسکن، ایجاد اشتغال می کند.
کد خبر: ۹۴۰۲۰۹۴
|
۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ غلامعلی حیدری در شورای اداری استان با اشاره به شاخص‌های توسعه در شهرستان‌های کمتر برخوردار، افزود: باید چالش‌ها و موانع توسعه در این مناطق شناسایی شود، قطعا نیروی انسانی جهادی و توانمند می‌تواند با اقدام، تحرک و تفکر، گامهای موثر و بلندی برای توسعه در استان بردارند.

استاندار چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اهمیت توسعه محورهای ارتباطی در استان، افزود: محور لردگان به ایذه یکی از محورهای مواصلاتی اولویت دار استان است، تکمیل و بهره‌برداری از این محور بزرگترین خدمت به مردم استان و شهرستان لردگان می باشد و موجب رونق اقتصادی، گردشگری می شود.

یادگار سالهای دفاع مقدس، معضل تأمین آب شرب، صنعت و کشاورزی را از دیگر مشکلات موجود در استان عنوان کرد و اظهار داشت: تأمین آب شرب پایدار یکی از موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد تا بتوانیم در راستای توسعه استان و شهرستان‌ها موفق عمل کنیم.

حیدری، در ادامه با اشاره به طرح احداث سالانه یک میلیون مسکن در کشور، تاکید کرد: رونق در ساخت و ساز مسکن علاوه بر حل مشکل تأمین مسکن می‌تواند نزدیک به ۱۰۰ کسب و کار و صنعت را رونق دهد و موجب اشتغال در این حوزه شود، فلذا باید هرچه سریعتر فرآیند احداث مسکن در مناطق مختلف استان دنبال شود تا بتوانیم اعتبارات تخصیص یافته را جذب کنیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اجرای برنامه سال ۱۴۰۰ به کندی در حال انجام است، افزود: برخی از فرمانداران و مدیران شهرستانی از برش استانی برنامه‌های ادارات کل اطلاع لازم را ندارند، باید مدیران مربوطه و سازمان برنامه و بودجه، برش شهرستانی برنامه‌های هر دستگاه را به‌صورت جداگانه برای فرماندار و مدیر متناظر در شهرستان ارسال کنند تا فرماندار در شورای اداری روند پیشرفت فیزیکی طرح‌ها و جذب اعتبارات را به صورت مستمر پیگیری کند.

یادگار سالهای دفاع مقدس، با تاکید بر اینکه اجازه ندهیم اعتبارات اختصاص یافته به طرح‌ها و پروژه‌ها برگشت داده شود، گفت: مدیران باید در مقابل کم‌کاری پاسخگو باشند،تا پایان سال فرصت زیادی باقی نمانده است، روند جذب اعتبارات با جدیت دنبال و نسبت به سرعت گرفتن اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها اقدام شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار