نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

خودکفایی در همه عرصه ها مهمترین هدف گام دوم انقلاب است/کارنامه چهل ساله اول انقلاب اسلامی قابل دفاع و درخشان است

آیت‌الله دری نجف آبادی گفت: رسیدن به استقلال و خودکفایی در همه عرصه ها مهمترین هدف در گام دوم انقلاب باشد و تربیت نیرو در تراز انقلاب اسلامی از دیگر اهداف مهم باشد تا بتوانند چرخ پیشرفت کشور را به طور شتابنده حرکت دهند.
کد خبر: ۹۴۰۲۰۵۵
|
۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، آیت‌الله «قربانعلی دری نجف آبادی» نماینده ولی فقیه استان مرکزی در دوره تربیت مدرس بیانیه گام دوم انقلاب بسیج اساتید در دانشکده فنی و حرفه ای امیرکبیر اراک اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک فرصت ارزشمند در اختیار جامعه تشییع قرار داد و امروز همه باید از این فرصت مغتنم به خوبی استفاده کنند و امت اسلام باید خود را در همه ابعاد قوی سازند.

دری نجف آبادی اظهار کرد: کارنامه چهل ساله اول انقلاب اسلامی قابل دفاع و درخشان است و به برکت مجاهدت های انجام شده دستاوردهای زیادی در حوزه های مختلف خلق شده و البته در گام دوم انقلاب باید با روحیه جهادی و مبتنی بر دانش این کارنامه درخشان تر باشد.

وی ادامه داد: رسیدن به استقلال و خودکفایی در همه عرصه ها مهمترین هدف در گام دوم انقلاب باشد و تربیت نیرو در تراز انقلاب اسلامی از دیگر اهداف مهم باشد تا بتوانند چرخ پیشرفت کشور را به طور شتابنده حرکت دهند.

امام جمعه اراک افزود: به برکت روحیه جهادی و انقلابی در طول ۴۲ سال گذشته در حوزه دفاعی و امنیتی حرف برای گفتن داریم که در رزمایش بزرگ و مقتدرانه پیامبر اعظم (ص) ۱۷ بخشی از اقتدار دفاعی کشور به نمایش گذاشته شد و لرزه ای بر اندام دشمنان انداخت و برای دوستان و علاقمندان به انقلاب اسلامی امید آفرین بود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ایران اسلامی با تلاش های شبانه روزی و تکیه بر دانش و پژوهش در حوزه پزشکی و درمانی پیشرفت های قابل توجهی داشته و ایران قبل از انقلاب که در اوج وابستگی پزشکی و درمانی بود امروز در رتبه برتر در بسیاری از حوزه های پزشکی است.

دری نجف آبادی با اشاره به اینکه نباید کارنامه ۴۲ سال گذشته را زیرسوال برد بیان کرد: امروز عبور از گردنه ها و پیچ های پیش رو نیازمند روحیه انقلابی، جهادی و استفاده از تجربیات است و توانمند سازی جامعه در همه بخش ها اولویت اصلی باشد و برای این مسئله هدف دار گام برداریم.

وی گفت: اعتقاد به مکتب اسلام ناب محمدی و وجود ارزش های اسلامی در ایران اسلامی موجب شده قله های بلند پیشرفت و کمال را با قوت طی کنیم و لذا ضرورت دارد ارزش های اسلامی روز به روز در جامعه اسلامی تقویت کنیم.

امام جمعه اراک بیان کرد: اعتقاد به ظهور امام زمان(عج) عقلانی ترین و حکیمانه ترین مسئله امروز بشریت است و لذا جوامع اسلامی باید در راستای تحقق ظهور گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: علیرغم توطئه های داخلی و خارجی در طول ۴۲ سال گذشته ایران اسلامی با پیشرفت های بزرگی دست پیداکرده و امروز در اوج اقتدار و سربلندی هستیم.

دری نجف آبادی اظهار کرد: زمان شناسی، مسئولیت شناسی، دشمن شناسی، خنثی سازی توطئه دشمنان با برنامه ریزی دقیق و حکیمانه، داشتن برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت برای پیشرفت ، تربیت نیرو در تراز اسلام و انقلاب اسلامی از مهمترین اولویت های گام دوم انقلاب است که همه باید در این مسیر نقش آفرینی کنند.

امام جمعه اراک بیان کرد: به کارگیری عزم و اراده های پولادین برای تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی یک ضرورت است و برای این مسئله باید چشم انداز کوتاه مدت و بلند مدت داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم به عنوان سند چشم انداز چهل ساله دوم انقلاب اسلامی در همه بخش ها و عرصه ها کارآمد هست و همه باید کمک کنیم علاوه بر تبیین این بیانیه مولفه های آن به خوبی عملیاتی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار