امام جمعه ابرکوه :

نهم دی‌ماه، سالروز خلق حماسه امت حزب‌الله در پاسخ به دنیازدگان

حجت الاسلام حسینی نهم دی‌ماه را سالروز خلق حماسه امت حزب‌الله در پاسخ به دنیازدگان و باختگان در امر انتخابات عنوان کرد و یاد آو رشد ....
کد خبر: ۹۴۰۱۸۶۹
|
۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به رزمایش پیامبر اعظم (ص) اظهار کرد: یقیناً این رجزخوانی‌های تل‌آویو بدون حمایت و هدایت آمریکا نیست؛ اما سران ترسوی کاخ سفید از ترس ایران تهدیدات را از زبان تل‌آویو بیان می‌کنند.
امام‌جمعه ابرکوه خاطرنشان کرد: رزمایش دلاوران دریادل ارتش و سپاه برای از بین بردن اثرات روانی و ادراکی این رجزخوانی‌ها ضروری بود تا در حوزه سه استان بوشهر، هرمزگان و خوزستان به مثلث شوم عبری عربی غربی نشان دهد که واکنش ایران در قبال هر تصمیم و اقدام غلط، قاطع، کوبنده و پشیمان کننده است.
حجت‌الاسلام حسینی در ادامه پیرامون لایحه بودجه سال آینده گفت: در سال جاری ملّت ما سال سختی را گذراندند، لذا انتظار این است که مجلس با درایت و تدبیر کارشناسانه و با دقّت سرفصل‌های پیشنهادی بودجه آینده را بررسی و نکته‌سنجی داشته باشد تا کشور با لحاظ حذف احتمالی ارز ۴۲۰۰ تومانی با مشکل کسر بودجه و تورم پرمخاطره روبه‌رو نشود.
حسینی در ادامه به در پیش بودن میلاد حضرت مسیح نیز اشاره کرد و افزود: حضرت مسیح پیامبر مهرورزی بود؛ اما امروز مدعیان دروغین پیروی از عیسی مسیح به جای مهر و عاطفه و همنوع دوستی به فرهنگ و تمدن بشری رنگ باروت و بوی دود زده و در جهان اسلام سرنوشت مسلمانان را با فقر، رنج، محرومیت و مظلومیت رقم زده‌اند.
وی در ادامه نهم دی‌ماه را سالروز خلق حماسه امت حزب‌الله در پاسخ به دنیازدگان و باختگان در امر انتخابات، عنوان کرد و یادآور شد: در این فتنه دشمن به دنبال ایجاد چنددستگی داخلی و انقلاب رنگی یا همان کودتای مخملین (که شیوه براندازی استعمارگران آمریکائی و غربی است) بود؛ اما پاسخ بصیرانه و دشمن‌شکن ملت در ۹ دی فرصت را از دشمن گرفت و آشوبگران فتنه‌گر را سر جایشان نشاند.
انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
آخرین اخبار