خبرهای داغ:
جانشین سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا؛

بسیج در خط مقدم خنثی سازی تهدیدها و تحریم های دشمنان است

سرهنگ محمدی گفت: جایگاه و ماهیت انقلابی بسیج همواره این بوده که در خط مقدم مقابله و خنثی سازی تهدیدها و دفع خطرها از کشور و نظام بوده است و در این عرصه نقش آفرینی می کند.
کد خبر: ۹۴۰۱۶۱۸
|
۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ نورالله محمدی، جانشین سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در همایش اعتلای بسیج فرهنگیان بخش شال، به رسالت بسیج در گام اول انقلاب اشاره کرد و گفت: بسیج به موازات انقلاب اسلامی، در حالی وارد گام دوم حیات خود شده است که در گام اول حیاتش، نقش آفرینی های موفقیت آمیز و درخشان متعددی در حوزه های جنگ سخت، نیمه سخت، نرم و ترکیبی داشته است. در حقیقت، بسیج در گام اول انقلاب اسلامی در حوزه ها و مسائل مختلف انقلاب و نظام یکی از ارکان و ستون های پیش برنده و پیش رونده بوده است.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر انقلاب اسلامی در یک نبرد ترکیبی با دو محور جنگ اقتصادی(تحریم) و جنگ روانی - رسانه ای(تحریف) درگیر با جبهه دشمنان می باشد. اتکا به تفکر و فرهنگ بسیجی، همچون گذشته می تواند ضامن عبور موفق آمیز از این شرایط سخت جنگ ترکیبی و امنیتی باشد.

سرهنگ محمدی، گام دوم انقلاب اسلامی را گام تمدن سازی دانست و گفت: گام دوم انقلاب اسلامی، گام تمدن سازی است؛ به این معنا که در این گام هدف آن است که مقدمات و شرایط لازم برای تحقق تمدن نوین اسلامی فراهم شود و نظام یک گام به فرآیند تحقق اهداف تمدنی خود نزدیک شود. طبیعی است که گفتمان بسیج درگام دوم نیز همانند گام اول انقلاب اسلامی باید نقش بی بدیلی در ایجاد، استقرار، تثبیت، حفظ و ماندگاری انقلاب و نظام اسلامی داشته باشد.

جانشین سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا ، در پایان سخنان خود، به تلاش تفکر و گفتمان بسیج برای خنثی سازی تحریم های در جنگ تمام عیار اقتصادی اشاره کرد و گفت: تفکر و گفتمان بسیج، دستگاه اصلی مقابله با تحریم ها نیست، اما به سبب مأموریت های ذاتی، جایگاه و ماهیت انقلابی اش که همواره در خط مقدم مقابله و خنثی سازی تهدیدها و دفع خطرها از کشور و نظام بوده است، در این عرصه نیز نقش آفرینی می کند. در واقع، تفکر و فرهنگ بسیجی به مثابه یکی از مهمترین ظرفیت های درون زای کشور، تفکر و فرهنگی موازنه ساز در برابر تهاجم های ترکیبی دشمن در شرایط امروزی است.

انتهای پیام۲۰۰۱

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار