مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

باید ادامه دهنده راه حاج قاسم باشیم/ تمام امکانات را پای کار طرح صالحین بیاوریم

حجت الاسلام رعایتی باتاکید بر تداوم راه حاج قاسم خاطرنشان کرد: اگر میخواهیم راه حاج قاسم را ادامه دهیم و در مسئله صالحین بیشتر تلاش کنیم.
کد خبر: ۹۴۰۱۵۶۴
|
۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، چهارمین اجلاسیه استادیاران صالحین استان مازندران امروز با حضور آیت الله معلمی عضو مجلس خبرگان رهبری، سردار مسلمی فرماندهی و حجت الاسلام رعایتی مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در سالن غدیر ستاد برگزار شد.

حجت الاسلام رعایتی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در این اجلاسیه گفت:از اینکه در این دوره مسئولیتی را بر عهده داریم باید برای انجام وظیفه تلاش کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این آیه قران «أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّالِحُونَ» افزود: این وعده خدای متعال در قران کریم است و یک روزی محقق خواهد شد.

حجت الاسلام رعایتی در ادامه با تصریح بر اینکه باید از موقعیت‌ها استفاده کرد گفت: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب باید ۸ میلیون صالح تربیت شوند.


مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا تاکید کرد: تمام امکانات را برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب  در مسئله تعلیم و تربیت باید به کار بگیریم.

حجت الاسلام رعایتی باتاکید بر تداوم راه حاج قاسم خاطرنشان کرد: اگر میخواهیم راه حاج قاسم را ادامه دهیم و در مسئله صالحین بیشتر تلاش کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار