خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

بیانیه گام دوم، سندی بر آینده نگری رهبر انقلاب است/دشمن شناسی، وصیت مهم سردار سلیمانی به فرماندهان است

سردار رفیعی آتانی گفت: بیانیه گام دوم، سندی بر آینده نگری مقام معظم رهبری است لذا ایشان با طرح بیانیه گام دوم انقلاب، هدایت جامعه را به خوبی انجام می دهند.
کد خبر: ۹۴۰۱۵۴۱
|
۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) در نشست با رییس و شورای اتحادیه دانش اموزی استان قزوین گفت: در دوران ۸ سال دفاع مقدس، بعضی ها با نظام، گرایش زاویه داری داشتند و با انقلاب مخالف بودند اما این نگرش پنهان بود.

وی گفت: از جمعیت ۳۶ میلیونی ایران در سال های جنگ، یک میلیون رزمنده داشتیم اما همدلی مردم طوری بود که احساس می کردیم ۳۶ میلیون آنها را همراهی می کنند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: امروز مسیر مخالفان و موافقان نظام جمهوری اسلامی مشخص است.

وی با اشاره به جایگاه شخصیت شهید سلیمانی عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی، سردار شهید سلیمانی را غرور خود می داند و با الگوگیری از این شهید گرانقدر باید از خودمان قاسم سلیمانی را بروز دهیم و این شعار عملی ما به مردم باشد که ما خاک پای شما مردم هستیم و برای امنیت، آرامش و رفاه شما حاضریم جان خود را فدا کنیم.

سردار آتانی عنوان کرد: ما فرزندان یک خانواده ایم. باید دست هم را بگیریم و یاریگر یکدیگر در تمام عرصه ها باشیم. تاکید و دغدغه رهبر این است که تهاجم فرهنگی را جدی بگیرید.

وی بیان کرد: ما باید انقلابی در خود ایجاد کنیم. شهید سلیمانی رخساره عملی ولی فقیه بود و هر عمل سخت و پر هزینه ای که امامین انقلاب تبیین کرده و ارایه فرمودند، این شهید بزرگوار به آن عمل کردند.

فرمانده ارشد نظامی استان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب بیان کرد: مقام معظم رهبری روزهای نوید بخشی پیش روی ما گذاشته اند. بیانیه گام دوم، سندی بر آینده نگری مقام معظم رهبری است لذا ایشان با طرح بیانیه گام دوم انقلاب، هدایت جامعه را به خوبی انجام می دهند.

سردار آتانی در پایان گفت: وصیت شهید قاسم سلیمانی به نیروهای مسلح و فرماندهان سپاه این است که شجاع باشیم، قدرت اداره بحران را داشته باشیم و دشمن را بشناسیم. ما قرار است دیده بان و فرمانده در صحنه نبرد در عرصه های مختلف باشیم. امروز خانه حضرت زهرا(س) و قرارگاه حسین بن علی(ع) ایران است و وظیفه ما در مقابل توطئه دشمنان حفاظت و صیانت از کشور است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار