خبرهای داغ:
در دیداری صمیمی صورت گرفت؛

دورهمی یلدایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) با سربازان این ناحیه

به مناسبت شب یلدا با هدف دلجویی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) با سربازان این ناحیه دیدار و گفتگوی صمیمی داشت.
کد خبر: ۹۴۰۱۵۰۱
|
۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در شب یلدا با سربازان این ناحیه دیدار و گفتگو کرد.

این دیدار صمیمی به رسم آئین گذشتگان و سنت دیرینه ایرانی است که توسط فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در دیدار با سربازان ناحیه برگزار شد.

سرهنگ حیدری در این دیدار ضمن اشاره به شب یلدا بیان کرد: یلدا یک سنت باستانی از زمان های گذشته تا به امروز است که در میان ایرانیان مرسوم بوده است. ایرانیان و بسیاری از دیگر اقوام که در آن روزگار تحت حکومت ایران اداره می شدند شب یلدا را گرامی می دارند اما امشب با توجه به ایامی فاطمی فرصتی جهت خدمت صادقانه و دعا برای فرج آقا امام زمان فراهم شده است.

وی افزود: همه خانواده ها در این روز با شب نشینی و دورهمی صمیمی، جشن سنت دیرینه ایرانیان را گرامی می دارند که در این میان کسانی هستند که به دور از خانه و خانواده برای حفاظت از کیان و حراست از مرزهای کشور تلاش می کنند تا ما با امنیت و آسایش در کنار خانواده به خوبی و خوشی این شب و شبهای دیگر را سپری کنیم.

سرهنگ حیدری اظهار کرد: امشب نیز به بهانه شب یلدا میهمان شما برادران و همسنگران عزیز شدم تا از نزدیک در جریان برگزاری شب یلدای فاطمی قرار گیریم.

فرمانده سپاه ناحیه قزوین :
قزوین ضمن آرزوی موفقیت و خوشبختی و عاقبت بخیری برای سربازان عنوان کرد: شما عزیزان با ایستادگی ستودنی خود مشغول نگهبانی و حراست از جمهوری اسلامی هستید.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار