شب یلدای متفاوت مسئولان بسیج دانش آموزی سپاه فتح و ستاد اجرایی فرمان امام در یاسوج/ پدران و مادران سالمندی که چشم انتظار فرزندان خود هستند

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و جانشین ستاد اجرایی فرمان امام ره استان همزمان با شب یلدا دست به اقدام جالبی زدند.
کد خبر: ۹۴۰۱۳۶۷
|
۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد؛ امشب و همزمان با شب یلدا سعادت صالحی نیا مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و ابوذر ثنایی جانشین ستاد اجرایی فرمان امام ره استان با حضور در مرکز شبانه روزی سالمندان زنان آرامش سروک یاسوج و مرکز شبانه روزی توانبخشی مردان فردوس یاسوج در منطقه سرآبتاوه سرکشی و با هدایایی شب یلدا را به آنها تبریک گفتند.

در این برنامه مادران و پدران سالمند از حضور این مسئولان ابراز خوشحالی کردند و شب یلدای به یاد ماندنی را در کنار همدیگر سپری کردند.

زیبا خشت زر مسئول مرکز شبانه روزی سالمندان زنان آرامش سروک یاسوج در حاشیه این آیین گفت: سالمندان به دلیل شرایط خاص جسمی و حرکتی که دارند نیازمند حمایت هستند و خانواده ها باید ارتباط خود را با آنها حفظ کنند.

وی ابراز داشت: در مرکز شبانه روزی سالمندان زنان آرامش خدمات پزشکی، پرستاری، توانبخشی، بهداشتی،مراقبتی، کار درمانی، روانشناختی و رفاهی انجام می شود.

از نکات جالب توجه این دیدار گلایه های پدران و مادران سالمند از فرزنداشان بود که آنها را به فراموشی سپرده اند و در خانه سالمندان نیز سری به والدین خود نمی زنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار