جانشین فرماندهی سپاه قدس استان گیلان در بسیج اقشار:

عزتمندی ایران اسلامی را مدیون دفاع مقدس هستیم

جانشین فرماندهی سپاه قدس استان گیلان در بسیج اقشار: بزرگترین و مهمترین دستاوردهای علمی و نظامی و دفاعی انقلاب و نظام در دوران دفاع مقدس به دست آمده است،دفاع مقدس موجب شد امروز از عزت و اقتدار برخوردارتر باشیم.
کد خبر: ۹۴۰۱۲۸۰
|
۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ حسن حبیبی در جشنواره «افتخار من»، دفاع مقدس را عرصه سخت کسب دستاوردهای نظام اسلامی دانست و اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس به برکت خون شهدا و جانفشانی رزمندگان توانستیم خودمان را به دنیا ثابت کنیم.

وی با بیان اینکه بزرگترین و مهمترین دستاوردهای علمی و نظامی و دفاعی انقلاب و نظام در دوران دفاع مقدس به دست آمده است، افزود: دفاع مقدس موجب شد امروز از عزت و اقتدار برخوردارتر باشیم.

جانشین فرماندهی سپاه قدس استان گیلان در بسیج اقشار با اشاره به تجارب گرانسنگ مدیریتی دوران دفاع مقدس، اضافه کرد: بهترین مدیران ما در دوران دفاع مقدس شناخته شدند و امروز از تجارب آنان در حوزه مدیریتی کشور بهره می بریم.

حبیبی با بیان اینکه دشمنان با شبهه افکنی درباره موضوعات اصلی انقلاب و گردنه های حساس نظام از طریق فضای مجازی ذهن و اندیشه جوانان را درگیر می کند، گفت: برخی عامل اصلی تقابل آمریکا و ایران را در تسخیر لانه جاسوسی می دانند، اما بعد از پیروزی انقلاب تا 13 آبان 58 سفارت آمریکا در کشور ما فعالیت داشت و در همان دوران قطعنامه شدیدالحنی را علیه ایران تصویب کردند.

وی اسناد به دست آمده از لانه جاسوسی را گواهی بر توطئه چینی آمریکا برای فروپاشی نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: امروز پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت نقش مهمی در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و انتقال فرهنگ و معارف دفاع مقدس دارند.

جانشین فرماندهی سپاه قدس استان گیلان در بسیج اقشار با بیان اینکه نیمی از والدین شهدا را طی چند سال گذشته از دست دادیم، اضافه کرد: والدین و همسران و فرزندان شهدا و ایثارگران سرشار از خاطرات و معارف دفاع مقدس هستند و وظیفه داریم نسبت به جمع آوری این آثار اقدام کنیم.

وی بسیاری از رزمندگان دوران دفاع مقدس را گمنام دانست که باید به سمت آنان برویم و گفت: امروز در حوزه هنر با کمبود محتوا مواجه هستیم و لذا می توانیم از ظرفیت معارف و ارزش های دفاع مقدس برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بهره ببریم.

 

اخذ 150 کلیپ صوتی و تصویری از خاطرات رزمندگان دوران دفاع مقدس گیلان

علی اصغر پاژنگ، مسئول پیشکسوتان و تشکل‌های مردم نهاد اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گیلان نیز، محور جشنواره «افتخار من» را تولید کلیپ های پنج دقیقه ای صوتی و تصویری از یادگاران دوران دفاع مقدس و خانواده های شهدا و ایثارگران دانست و اظهار کرد: با همکاری کانون های پیشکسوتان ارتش، سپاه و ناجا اقدام به جمع آوری این کلیپ ها کردیم.

وی از اخذ 150 کلیپ صوتی و تصویری از خاطرات رزمندگان دوران دفاع مقدس استان گیلان خبر داد و یادآور شد: 9 کلیپ براساس معیارها و شاخص های جشنواره انتخاب شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار