به مناسبت گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی و شهید شاخص جامعه ورزش؛

دوچرخه سواران بسیجی، مازندران تا کرمان را رکاب خواهند زد.

با هدف تجدید میثاق با آرمان های سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید حسن فقیهی شهید شاخص جامعه ورزش کشور، دوچرخه سواران بسیجی مازندران، تا کرمان رکاب خواهند زد.
کد خبر: ۹۴۰۱۱۹۱
|
۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳

به گزارش روابط عمومی سازمان ورزش بسیج مستضعفین و به نقل از تربیت بدنی استان مازندران؛ رئیس هیئت دوچرخه سواری بسیج سپاه کربلا استان مازندران گفت: دوچرخه سواران بسیجی مازندرانی در آستانه دومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت شهید شاخص جامعه ورزش کشور مسافت مازندران تا کرمان را رکاب خواهند زد.

سید رضا حسینی با بیان اینکه دوچرخه سواران بسیجی مازندرانی، دوم دی از گلزار شهدای گمنام ساری به مقصد کرمان رکاب خواهند زد، افزود: این اعزام با همکاری سپاه کربلا و اداره کل ورزش و جوانان استان انجام خواهد شد. وی از حضور 30 دوچرخه سوار و هیئت همراه در این اعزام اشاره کرد و فرمود: ورزشکاران دوچرخه سوار مازندرانی به مدت یک هفته مسیرهای استان های سمنان، اصفهان، یزد، و کرمان را رکاب خواهند زد.

حسینی در پایان از حمایت های همه جانبه سپاه کربلا، اداره کل ورزش و جوانان و حمایت های شرکت صنعتی پهپاک بهشهر و شرکت بازرگانی امیرپخش تشکر و قدردانی نمود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار