خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز؛

سپاه، پشتیبان عرصه تولید در جنگ اقتصادی است

سرهنگ طاهرخانی گفت: سپاه در مأموریت های مختلف توانسته با استفاده از ظرفیت و توانمندی های داخلی، عرصه های مختلفی را به ظهور برساند و امروز وظیفه خود می داند که در جنگ اقتصادی، پشتیبانی و حمایت از تولید را به صورت جدی اولویت کار خود قرار دهد.
کد خبر: ۹۴۰۱۰۰۰
|
۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، آئین تکریم از تلاش‌های ارزنده غفار حسنپور فرمانده سابق حوزه کارگری شهید بابایی و معارفه شایسته کشاورز بعنوان فرمانده جدید حوزه کارگری شهید بابایی با حضور سرهنگ طاهرخانی فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز، سرهنگ محمدخانی مسئول بازرسی و جمعی از بسیجیان و فرماندهان پایگاه های تابعه و اعضای شورای حوزه مقاومت شهید بابایی در شرکت سایپا شیشه برگزار شد.

سرهنگ محمداسماعیل طاهرخانی در این مراسم بیان کرد: سپاه آمادگی دارد تا از تمام ظرفیت خود در راستای حمایت از تولید داخلی و رفع موانع استفاده نماید.

وی گفت: سپاه در مأموریت های مختلف توانسته با استفاده از ظرفیت و توانمندی های داخلی، عرصه های مختلفی را به ظهور برساند و امروز وظیفه خود می داند که در جنگ اقتصادی، پشتیبانی و حمایت از تولید را به صورت جدی اولویت کار خود قرار دهد.

وی عنوان کرد: با کمک به رفع موانع و حرکت چرخ تولید کاخانجات و اهمیت دادن به تولید داخلی، شاهد شکوفایی کشور عزیزمان باشیم.

سرهنگ طاهرخانی تصریح کرد:
از تمامی مسئولان در خواست داریم که موانع را از پیش پای کارخانجات، کارگران و کارفرمایان بردارند و رفع موانع اشتغال و تولید داخلی را از اولویت های کارخود بداند.

 وی افزود: در شرایط جنگ و تحریم اقتصادی، باید فرصت را مغتنم شمرده و با تولید و عرضه محصولات خوب و با کیفیت در داخل کشور، علاوه بر رفع نیاز داخلی با هدف جذب بازارهای خارجی و صادرات و رقابت جهانی گام بردارند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار