خبرهای داغ:

توجه به تامین درست کالا‌های اساسی/۸۵۴ مورد تخلف اصناف شاهرود در هشت ماه امسال

شاهرود_سرپرست اداره صمت شاهرود بر تامین و توزیع درست کالای اساسی در راستای کاهش تخلفات اکید کرد و گفت:در هشت ماه امسال ۴۴۵۰ مورد بازرسی و ۸۵۴ مورد تخلف احراز شده که ارزش ریالی آن‌ها ۲۹۵ میلیارد ریال است.
کد خبر: ۹۴۰۰۶۰۷
|
۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲

توجه به تامین درست کالا‌های اساسی/۸۵۴ مورد تخلف اصناف شاهرود در هشت ماه امسالامیر بشیری در گفتگو با خبرنگار بسیج، با بیان اینکه طبق دستورالعمل جدید ۲۲ قلم کالای پرمصرف از در قالب طرح از مزرعه تا مصرف در راستای نظارت و بازرسی به جهادکشاورزی واگذار شده است، افزود: در همین رابطه ۳۰ درصد نیرو‌های اداره صمت نیز به این اداره معرفی شدند تا کار نظارت و بازرسی را پیگیری نمایند.
سرپرست اداره صمت شهرستان شاهرود با تاکید بر تامین کالای اساسی، افزود: علاوه بر نظارت جهادکشاورزی، اداره صنعت معدن تجارت نیز نظارت و پیگیری خود را به جدیت دنبال می‌کند.
بشیری تاکید کرد: اگر در تامین کالا درست عمل شود مشکلات و تخلفات کم می‌شود و نظارت‌ها بهتر و سهل‌تر انجام می‌پذیرد.
ابراهیم عباس پور مسئول واحد نظارت و بازرسی اداره صمت شاهرود نیز با ارائه عملکرد هشت ماه این اداره در بازرسی و نظارت‌ها اظهار کرد: در این مدت ۴۴۵۰ مورد بازرسی انجام شده و ۸۵۴ مورد تخلف احراز شده که ارزش ریالی آن‌ها ۲۹۵ میلیارد ریال بوده که به اداره تعزیرات معرفی شده اند.
او با اشاره به ۳۰۹ مورد گزارش خبری اعلام به سامانه ۱۲۴ افزود: ۳۶۵ مورد گشت انجام شده و تخلفات مختلفی از اصناف و بازاریان بررسی گردیده است.
او به کشف کالا‌های قاچاق نیز اشاره کرد و گفت: کشف مرغ زنده و قند و شکر سه مورد، روغن نباتی ۲۲ مورد و سیمان ۶ مورد و میوه و ترباز ۶۸ مورد و فرآورده‌های نفتی ۱۵ مورد و ذرت دامی تقلبی دو مورد و تخم مورد ۲۴ مورد و مواد آرایشی بهداشتی ۵۷ مورد کشف شده است.
عباس پور با بیان اینکه این موارد را صرفاًاداره صمت پگیری نموده است افزود: در راستای نهاد‌های دامی گشت مشترک با جهادکشاورزی چند مورد انجام و پیگیری شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها