خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین:

مفاهیم بلند قرآن برای همیشه تاریخ راهگشاست

فامنین-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین گفت: مفاهیم بلند قرآن برای همیشه تاریخ راهگشا است و با استفاده و بهره‌گیری از مفاهیم بلند آن می‌توان راه رشد و تعالی را طی کرد.
کد خبر: ۹۴۰۰۲۳۰
|
۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸

حجت الاسلام حسین غفاری‌ستار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین با بیان اینکه مفاهیم بلند قرآن برای همه نسل‌ها و همیشه تاریخ راهگشا است، اظهار داشت: با استفاده و بهره‌گیری از مفاهیم بلند آن می‌توان راه رشد و تعالی را طی کرد.

وی افزود: با توجه به این امر نباید فقط به قرائت این کتاب آسمانی و جامع اکتفا کنیم، بلکه همه مسلمین باید بعد از قرائت به معانی بلند و تفاسیر متقن آن مراجعه کرده و بسیاری از مفاهیم آن را در برنامه‌های زندگی روزمره خود ساری و جاری کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین با اشاره به اعجاز قرآن کریم گفت: با توجه به تحدی و مبارزه طلبی قرآن کریم و عجز دشمنان از هماوردی با آن، اعجاز قرآن دیگر برای همگان آشکار شده است و همه انسان‌های با فطرت پاک آن را قبول می‌کنند و در زندگی خود به کار می‌گیرند .

وی ابراز داشت: قرائت موردی و موقتی قرآن کریم اجحاف در حق این نور الهی است و همه خانواده‌ها باید قرائت و تدبر در قرآن را جزء برنامه‌های روزانه خود همراه با فرزندان قرار دهند تا از این ظلمات آخرالزمانی به سلامت رهایی یابند.

غفاری گفت: در سپاه ناحیه فامنین کلاس‌های متعدد قرآنی از قبیل تفسیر قرآن، آموزش قرآن، قرائت قرآن و محفل انس با قرآن برگزار می‌شود و کارکنان و سربازان در این کلاس‌ها شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه اگر همه دنیا از مفاهیم بلند و پر مغز قرآن استفاده کنند همبستگی و وحدت و پیروزی بر دشمنان نزدیک و نزدیک‌تر خواهد بود، عنوان کرد: امید است جوانان ایران اسلامی که در شجره طیبه بسیج مشغول فعالیت هستند، قرائت و تدبر در قرآن را جزء برنامه‌های اصلی خود قرار دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار