خبرهای داغ:

شهردار شاهرود:خدمت خالصانه به مردم و اتمام پروژه‌های ناتمام اولویت کاری ماست

شاهرود_ شهردار شاهرود در نشست انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران مهر گفت: تمام تلاش ما خدمت خالصانه و صادقانه به مردم و اتمام پروژه‌های ناتمام شهرداری است.
کد خبر: ۹۴۰۰۱۰۰
|
۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸

به گزارش خبرنگار بسیج، محسن احمدی در دیدار، انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران مهر شاهرود در دفتر وی با اشاره به اعتماد مردم به او در انتخابات شورای اسلامی شهر شاهرود و سپس تعیین به عنوان شهردار با وجود مشکلات فراوان موجود در شهرداری شاهرود اظهار کرد: وظیفه و اولویت ما خدمت خالصانه و صادقانه به مردم است و به حاشیه‌ها توجه نمی‌کنیم و فقط اولویت ما حل مشکلات مردم شهر است.
او با اشاره به پروژه‌های ناتمام مانده شهرداری و اولویت بر پایان این پروژه ها، گفت: تلاش ما این است که چندین پروژه ناتمام شهرداری از جمله تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی و پل‌های شاهوار و طبیعت و میدان الغدیر و حسینی شاهرودی را تکمیل نمایید و پروژه‌های نیز در دستور کار داریم.
شهردار شاهرود بر حمایت خبرنگاران از مجموعه شهرداری تاکید کرد و افزود: همه ما باید در جهت خدمت به مردم تلاش کنیم و کمک کنیم تا بتوانیم خدمت صادقانه و خالصانه به مردم انجام دهیم و نیاز‌های آنان را برطرف و مشکلات را حل نماییم.
در این نشست اعضای انجمن نیز با تبریک انتصاب مجدد مهندس احمدی به شهرداری شاهرود، دیدگاه‌ها و نظرات خود را در خصوص موضوعات شهری مطرح کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار