استاندار زنجان:

تعیین شاخص در حوزه مبارزه با مواد مخدر ضروری است

زنجان _ استاندار زنجان با بيان اينكه پیشگیری و پیگیری از اعتیاد در اولویت قرار دارد،گفت:تعیین شاخص در حوزه مبارزه با مواد مخدر ضروری است.
کد خبر: ۹۴۰۰۰۲۸
|
۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛  دکتر محسن افشارچی در جلسه شورای فرهنگ فرهنگی مبارزه با مواد مخدر استان  با بیان اینکه مجموعه شاخص ها و هدف گذاری ها در حوزه مواجهه و مقابله با مواد مخدر اهمیت بسزایی دارد، اظهار داشت: عملکردها و شاخص‌ها نشان دهنده کاهش آسیب ها در حوزه پیشگیری از اعتیاد و هر زمینه دیگر می باشد. 

 

تعیین شاخص در حوزه مبارزه با مواد مخدر ضروری است

نماینده عالی استان زنجان با اشاره به اینکه نمی‌توان تعداد جلسات برگزار شده و مصوبات مربوطه را به عنوان شاخص تلقی کرد، اذعان کرد : باید شاخص‌ها در هر موضوعی و زمینه ای بطور مشخص و متناسب با آن مطرح شود.

 

 

وی با اشاره به اینکه با تعیین شاخص‌ها و هدف گذاری  میزان عملکرد مطلوب یا نامطلوب بودن آن در هر مرحله نسبت به مرحله قبلی مشخص می‌شود، تصریح کرد :در حوزه پیشگیری و اقدام برای مقابله در هر مسئله ای، شاخص ها بسیار مهم و تعیین کننده هستند. 

 

 

 

استاندار  زنجان با بیان اینکه متاسفانه ۸۵ درصد افراد پس از خروج از کمپ ترک اعتیاد دوباره اقدام به مصرف موادمخدر می‌کنند، بیان کرد :در تمام مسائل اعم از حوزه اعتیاد و سایر زمینه ها باید اقداماتی که بر اساس شاخص ها صورت می گیرد   ارقام کاهشی باشد.

 

 

افشارچی در پایان خاطرنشان کرد :نه تنها  در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بلکه در همه دستگاه‌ها و شوراهای  باید بر اساس  شاخص‌های مربوطه حرکت و عمل شود.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار