امام‌جمعه اهل سنت بخش سمیع آباد تربت‌جام تأکید کرد:

زیر سؤال بردن مقدسات مسلمانان محکوم است/شیعه و اهل سنت به اهل‌بیت پیامبر (ص) عشق می‌ورزند

امام‌جمعه اهل سنت بخش سمیع آباد شهرستان تربت‌جام بابیان اینکه شیعه و اهل سنت به اهل‌بیت پیامبر(ص) عشق می‌ورزند و همۀ ما ارادت قلبی دارند، تأکید کرد: هر فردی که بخواهد مقدسات مسلمانان را زیر سؤال ببرد ازنظر ما محکوم است.
کد خبر: ۹۳۹۹۸۹۶
|
۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۸

مولوی امان‌الله برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در تربت‌جام، در خصوص اظهارات گرگیج، اظهار کرد: ذهن اکثر علما، اندیشمندان و مسلمانان از سخنرانان هفته اخیر گرگیج جریحه‌دار شد که چنین اظهارات خلاف وحدت مسلمین را محکوم می‌کنیم.

وی بابیان اینکه همه مسلمانان به اهل‌بیت پیامبر خدا عشق می‌ورزند و ارادت قلبی دارند، خاطرنشان کرد: هر فردی که بخواهد مقدسات مسلمانان را زیر سؤال ببرد ازنظر ما محکوم است.

وی تصریح کرد: در این برهۀ حساس که دشمنان متحد و مسنجم هستند، می‌طلبد که علما، امامان جمعه یا مدرسین حوزه‌های علمیه تشیع و اهل سنت با بصیرت و دشمن‌شناسی نگذارند که دشمنان از این مسائل سوءاستفاده کنند.

مولوی برزگر بابیان اینکه امروزه دشمنان در کمین هستند و نمی‌خواهند وحدت و انسجامی که به‌واسطه منویات مقام معظم رهبری به‌عنوان طلایه‌دار وحدت جهان اسلام هستند تحقق پیدا کند، عنوان کرد: باید مراقب باشیم که با صحبت‌های ما دل مسلمانان جریحه‌دار شود.

وی تشریح کرد: ائمه جمعه و مدیران حوزه‌های علمیه باید الگو و در صدر قرار داشته باشند و اگر فرد جاهل و نادانی صحبتی را مطرح کرد علما باید جلوی این صحبت‌ها را بگیرند ولی اگر علمای شاخص این صحبت‌ها را مطرح کنند واقعاً بعید است.

امام‌جمعه بخش پایین جام شهرستان تربت‌جام با تأکید بر اینکه این‌گونه صحبت‌ها که باعث جریحه‌دار شدن دل مسلمانان می‌شود از طرف اهل سنت و شیعه محکوم است، بیان کرد: باید دست‌به‌دست یکدیگر بدهیم و در مقابل دشمنان دنیای اسلام متحد شویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار