مدیر شبکه بهداشت و درمان رشتخوار خبر داد:

۸۸ درصد مردم رشتخوار واکسینه شدند

مدیر شبکه بهداشت و درمان رشتخوار گفت: این شهرستان هم‌اکنون در وضعیت آبی بیماری قرار دارد و میزان پیشرفت واکسیناسیون در جمعیت بالای ۱۲ سال به ۸۸ درصد رسیده است.
کد خبر: ۹۳۹۹۸۸۳
|
۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، جواد اشترایه در حاشیه مراسم تزریق دوز سوم واکسن کرونا توسط مسئولان این شهرستان افزود: رشتخوار هم‌اکنون در وضعیت آبی بیماری قرار دارد و میزان پیشرفت واکسیناسیون در جمعیت بالای ۱۲ سال این شهرستان به ۸۸ درصد رسیده است.

وی با تأکید بر اینکه همچنان نیازمند رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در جهت کنترل بیماری کرونا هستیم، ادامه داد: میزان تزریق واکسن در نوبت دوم در رشتخوار به عدد ۷۴ درصد رسیده و هم‌اکنون روند واکسیناسیون ادامه دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان رشتخوار تصریح کرد: هم‌اکنون روند واکسیناسیون در مرحله سوم (دوز یادآور) در رشتخوار آغاز و افراد بالای ۴۰ سال نیز در این شهرستان در حال تزریق نوبت سوم هستند.

اشترایه با تأکید بر نیاز همکاری مردم با دنبال کردن واکسیناسیون در مرحله سوم، اظهار کرد: بیش از ۹۵۰ نفر در سطح شهرستان دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده و هم‌اکنون امکان تزریق واکسن برای تمامی افراد بالای ۴۰ سال در این شهرستان فراهم‌شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار