خبرهای داغ:
استاندار سمنان:

طرح مدیریت هوشمند کرونا در سمنان اجرایی شد

سید محمد رضا هاشمی گفت: اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا در ۵ مرحله از استان سمنان اجرایی شد.
کد خبر: ۹۳۹۹۸۴۸
|
۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان ابراز کرد: طرح مدیریت هوشمند کرونای استان سمنان دارای پنج مرحله است و در هر مرحله وظایف دستگاه‌های عضو ستاد تعیین شده است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی، حمل و نقل درون شهری، واحدهای صنفی، حمل و نقل برون شهری و حوزه‌های علمی، تحقیقاتی و آموزشی حوزه‌هایی هستند که طرح مدیریت هوشمند کرونا اقدامات مرتبط را باید صورت دهند، ابراز کرد: ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌ها در این طرح دیده شده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه واکسیناسیون، ترغیب مردم، رعایت پروتکل‌ها و… در زمینه شیوع ویروس کرونا در این طرح دیده شده است، تاکید کرد: تغییر رنگ بندی به وضعیت آبی با همراهی همه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی و مردم در زمره اهداف تعیین شده این طرح است.

هاشمی در دیگر بخش سخنان خود با بیان اینکه ضرورت دارد تا نظارت‌ها در سطح مدارس به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت مستمر ادامه دار باشد، ابراز کرد: حفظ سلامت دانش آموزان حائز اهمیت بوده و از اولویت‌ها است همچنین باید تاکید کرد که مقدمات لازم برای برگزاری امتحانات به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط آموزش و پرورش فراهم شود.

وی با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان دقت داشته باشند تا نظارت بر اتوبوس‌های بین راهی که در استان توقف دارند مَدنظر قرار داشته تا رعایت پروتکل‌های بهداشتی به خوبی انجام شود، افزود: در حوزه واکسیناسیون کرونا در حوزه روستایی استان اقدام خوبی صورت گرفته که امیدواریم بیش از پیش تقویت خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار