به همت معاونت رسانه و ارتباطات اجتماعی سازمان بسیج اساتید صورت گرفت:

برگزاری کارگاه آموز‌ش‌های مهارتی چند رسانه‌ای

اولین جلسه کارگاه آموز‌ش‌های مهارتی چند رسانه‌ای مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی سازمان بسیج اساتید ویژه مسئولان فضای مجازی و رسانه سراسر کشور، به صورت وبیناری برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۹۸۱۱
|
۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، کارگاه آموزش‌های مهارتی چند رسانه  به همت معاونت رسانه و ارتباطات اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور بعد از ظهر دیروز یکشنبه، 21 آذرماه 1400 و به صورت وبیناری برگزار شد.

آموزش

 

در این کارگاه آموزشی که ویژه مسئولان فضای مجازی و رسانه سازمان بسیج اساتید سراسر کشور برگزار شده است در دوره اول از آموزش‌های مهارتی، به آموزش نرم‌افزار فوتوشاپ پرداخته شد.

دوره نخست این کارگاه در طی 12 جلسه روزهای یکشنبه از ساعت 14 الی 16 با حضور استاد این دوره امیر خیراندیش  مدیر هنری، طراح و گرافیست برگزار می‌شود و در آن از مبتدی تا پیشرفته تکنیک‌های فوتوشاپ و اصلی‌ترین مباحث این نرم‌افزار به طور کاربردی ارائه می‌گردد.

گفتنی‌ست، نرم‌افزار فوتوشاپ یک نرم‌افزار قدرتمند برای ویرایش تصاویر و انجام کارهای گرافیکی است، که همه عکاسان و آنها که با صفحات وب و نرم‌‎افزارهای افتر افکت، پریمیرو ایندیزاین و غیره کار می‌کنند در کنار کارهایشان به کار با این نرم‌افزار احتیاج دارند. تا جایی که می‌توان گفت، نرم افزار فوتوشاپ ستون اصلی بسیاری از نرم افزارهای گرافیکی دیگر است.

امیر خیراندیش در اولین جلسه این کارگاه به توصیف کاربردهای نرم‌افزار فوتوشاپ و تشریح محیط عملکرد این نرم‌افزار و ابتدایی‌ترین ابزارها و منوهای آن پرداخت.

انتهای پیام/

 

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار