مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان

زن و خانواده تراز انقلاب الگوی فاطمی دارد

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان گفت:تراز انقلاب اسلامی و بسیجی آستانه تحمل و صبر بالایی دارد چون الگوی آن سبک زندگی فاطمه (س) است و بایستی با آمیزه ای از دوستی، محبت و صداقت و تخصص همراه باشد.
کد خبر: ۹۳۹۹۷۹۶
|
۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از رودبار معصومه پرسا در نشست تخصصی زن و خانواده با موضوع زن تراز انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات هلال احمر رودبار با تاکید بر اینکه یکی ازمهارتهای اصلی زندگی برپایه ارتباط موثر استوار است گفت: یکی از مهارتهای اصلی زندگی که زن خانواده بایستی در آن مهارت داشته باشد ارتباط موثر است چرا که این ارتباط موثر به ما کمک می کند که هم خانواده خود وهم با آحاد مردم چطور ارتباط برقرار کنیم.

وی همچنین افزود: زن مدیر و کارگردان خانواده است و حفظ ارزشهای درون خانواده از او نشئت می گیرد لذا نداشتن مهارت ارتباطی باعث از هم گسستگی و عدم حفظ آرامش در خانواده خواهد بود.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با اشاره به ویژگی های خانواده تراز اول انقلاب اظهار کرد: خانواده تراز اول انقلاب اسلامی خانواده ای است که زندگی ائمه را سرمشق زندگی خود قرار می دهد و در خانواده آرامش و مودت را برقرار می کند.
پرسا اضافه کرد: زن تراز انقلاب اسلامی و بسیجی آستانه تحمل و صبر بالایی دارد چون الگوی آن سبک زندگی فاطمه (س) است و بایستی با آمیزه ای از دوستی، محبت و صداقت و تخصص همراه باشد.
وی، محبت و مهربانی را اساس تشکیل و ماندگاری یک خانواده دانست و یاداور شد: رهبری یک خانواده هم بر عهده زن و هم برعهده مرد می باشد که زن نقش اول و اصلی را ایفا می کند.
مسئول بسیج زنان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه زن تراز انقلاب اسلامی سرشار از آرامش است ادامه داد: چرا که تفاوتهایی بین زن و مرد می باشد که اگر شناخته شود کمتر دچار مشکلات خواهند شد.
پرسا با اشاره به نقش زن و خانواده در کاهش هنجارهای اجتماعی تصریح کرد: بیشتر هنجارها اعم از خودکشی، اعتیاد، ناامیدی وغیره که در جامعه رخ می دهد نیمی از آن از درون خانواده است و اگر بخواهیم از سبک درست زندگی استفاده کنیم و کمتر دچار مشکلات نشویم باید خود را تغییر دهیم، اطلاعات را بالا ببریم و به ظاهر خود و خانواده رسیدگی کنیم. امید، نظام جمهوری اسلامی ومقام معظم رهبری با شما بسیجیان است که اول مراقب خانواده خود بوده و بعد کمک حال مردم باشید.

گفتنی است در پایان مراسم از فرزندان شهدا و چند تن از خواهران بسیجی در طرح واکسیناسیون مشارکت داشتند تجلیل شد.

ارسال نظرات