تجلیل از پژوهشگران سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام

گردهمایی جمعی از نخبگان، اندیشه ورزان، پژوهشگران و تجربه نگاران حوزه دانش و پژوهش به صورت ارتباط تصویری با فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۹۷۹۰
|
۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در حاشیه این گردهمایی که به صورت ارتباط تصویری با فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، ضمن تبریک هفته پژوهش ، هدف از برگزاری این برنامه را تجلیل از پیشکسوتان در در مجموعه فناوری و پژوهش سپاه و تجربه نگاران و نخبگان علمی دانست.

سردار علی محمد اکبری گفت: کارهای بسیار ارزشمندی در سطح استان  این نخبگان انجام داده اند که منجر به افتخاراتی شده است و بعضی از این پژوهش ها و همچنین تجارب در سطح مجموعه سپاه تأثیرگذار بوده که امروز مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی، در پایان از همه عزیزانی که در رده های سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در راستای بالابردن تجارب علمی ، پژوهشی و نخبگی تلاش می کنند، قدردانی و تشکر کرد.

گفتنی است در این برنامه بعد از سخنرانی سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اهدای لوح سپاس و هدیه از برگزیدگان تجربه نگاری و جهادگران علمی پژوهشی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار